Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt sto har ganska högt kors och många frågar om hon är överbyggd. Vad har detta för komplikationer? och vad menas egentligen med det?
Tack för svar /agnes
När hästen är överbyggd innebär det att korset är högre än manken.
Det kan i vissa fall ge en lite framtung häst, men behöver inge ge några större komplikationer.
Hej Tack för svaren. Faktum är att hästmassören just vart ute och bekräftade att min häst hade en låsning i h.bog.. Hon har något omusklad rygg oxå fast jag har ju inte haft henne så jätte länge.
bra att veta detta för dej. sa massören vad du skulle göra åt låsningen??
är nyfiken själv för att kunna undvika detta fler gånger på min häst. har själv haft henne till en kiropraktor några gånger...
Bygga ryggmuskler tar inte så lång tid. Kom ihåg att vila är lika viktigt som träning!
Har hoppat över ett antal distanstävlingar då hästen inte muskulärt varit på topp som planerat.
Kom ihåg att distanstävlingar tar mycket på hästen, det är viktigt att den är fullt frisk, i rätt hull, och inte bara kondition innan start.
Lycka till!
Hästnyheter Det blev slutligen Tyskland som fick kliva upp på pallen i Nations Cup-finalen i Barcelona. Därmed går det nu gamla Nations Cup-formatet...
Ekonomi & Juridik Låter som du behöver prioritera om i ditt liv, kan du jobba? Varför kan du inte sälja ena hästen? Det är en stor lyx att ha häst i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.