Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägenheten är tömd och sen igår eftermiddags finns jag och katten i tillfälliga boendet. Jag har lyckats sova 17 timmar i sträck, känns som om jag behövde det efter den här helvetesveckan.
Även om det kommer att ta tid ska det bli jättespännande och se hur lägenheten ser ut när jag kommer tillbaka!
Du kan ju ringa och rådfråga. Du har ju nyss lämnat det där, kan ju hända att det ger sig när du varit i en bättre miljö men vad vet jag?Ja det går framåt! Det kommer och bli en jäkla omställning och bo borta, men det får jag försöka klara av och reda ut. Har ju inte direkt så mycket och välja på .
Jag satt och pratade med mamma i morse och hon frågade hur länge jag haft den hemska hostan jag har. När jag började tänka efter lite så insåg jag att det kom samtidigt som översvämningen började. Kanske borde kolla upp det? Ingen vet ju vad det var i avloppsvattnet, mer än en hiskelig massa klorin.
Jag minns inte om jag skrivit det, men när jag tömt lägenheten så började jag se mögel lite överallt, framförallt på listerna och i klädkammaren. Mysigt, och inte så nyttigt.
Grattis!!!Jag kan flytta hem preliminärt i månadsskiftet! Gissa hur galet lycklig jag är? Då har jag bott borta i två månader...
Du anar inte hur glada vi blir av dina uppdateringar.På Lördag går flyttlasset hemåt igen! Grät en skvätt när hyresvärden ringde i Tisdags och sa att allt skulle vara klart på Fredag!
Nu ska jag bara lyckas komma in i alla (för mig, väldigt viktiga) rutiner igen, det blir nog den största prövningen faktiskt. Men jag ser verkligen fram emot det!