Osäker husdjursmässa efter polisanmälan

(Helsingborgs Dagblad) Det är inte klart om det blir någon husdjursmässa i Åstorps ridhus till helgen. Efter hästartisten Tobbe Larssons polisanmälan för avtalsbrott är arrangemanget i fara. Åstorp. Det var i lördags HD/NST rapporterade om Tobbe Larsson, bland annat känd från tv-programmet "Ponnyakuten", hade polisanmält...

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Osäker husdjursmässa efter polisanmälan

Han må vara hur stor hästartist som helst, när det gäller kontakt så är han pinsamt dåligt påläst och ska enbart vara glad för att själv inte tidigare blivit anmäld för kontraktsbrott..

Jag råder alla som i sverige kontrakterar honom att främst notera beloppet och om det framgår ngn valutakod.

Han har tidigare varit så fräck att det i kontraktet endast framgår den ekonomiska ersättningen i siffror men i det fakturerade beloppet så står det framför beloppet Euro..

Ni som i framtiden ens funderar på ett sammarbete med denna person,, se till att ni har en advokat som är bra på främst avtalsbrott..

Framgår ingen valuta spec, så är det kontrakterade beloppet i den valuta som det landet kontraktet är undertecknat i och avtal har ingåtts.
 
Sv: Osäker husdjursmässa efter polisanmälan

Jag förstod inte, vad är det för kontraktsbrott som Tobbe anser att husdjursmässa i Åstorps har begått?
 
Sv: Osäker husdjursmässa efter polisanmälan

Herregud, tar han 127 200 kronor för att vara med!!??!!??

Och 4000 för att träffa honom? Vem betaler det???
 
Sv: Osäker husdjursmässa efter polisanmälan

Undrar jag oxå? Där ligger allt Saade i lä ;)

Men man undrar hur man kan från början godkänna ett avtal där man ska betala en så stor summa utan att ens få använd artisten i sin marknadsföring? Låter som att de är rätt dåliga på kontraktering ifrån båda håll här....
 
Sv: Osäker husdjursmässa efter polisanmälan

Undrar jag oxå? Där ligger allt Saade i lä ;)

Men man undrar hur man kan från början godkänna ett avtal där man ska betala en så stor summa utan att ens få använd artisten i sin marknadsföring? Låter som att de är rätt dåliga på kontraktering ifrån båda håll här....

Håller med! Och riktigt dåliga på marknadsföring om de bara lyckats sälja 6 biljetter till släkt och vänner..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Helsingborgs Dagblad) Tobbe Larsson från Ponnyakuten på SVT avslöjar för HD/NST att han ska arbeta för en av prinsarna i emiren Al...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp