Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påven tycker att kvinnor ska skaffa barn i stället för husdjur. Då undrar jag: Hur många barn har Påven själv?
Katolska kyrkan behöver moderniseras och träda in i det 21:a århundrandet. Det är inte fler barn som behöver födas utan att vi tar hand om de som finns + kvinnor och HBTQ behöver få samma rättigheter över sin egen kropp, sexualitet och liv som män har haft i årtusenden.Påven tycker att kvinnor ska skaffa barn i stället för husdjur. Då undrar jag: Hur många barn har Påven själv?
Ingen aningPåven tycker att kvinnor ska skaffa barn i stället för husdjur. Då undrar jag: Hur många barn har Påven själv?
Jag känner väl egentligen att katolska kyrkan gjort sitt och inte alls behöver träda in i det 21:à århundradet. Men nu när de ändå gjort det så håller jag med om att de borde göra det på riktigt också.Katolska kyrkan behöver moderniseras och träda in i det 21:a århundrandet. Det är inte fler barn som behöver födas utan att vi tar hand om de som finns + kvinnor och HBTQ behöver få samma rättigheter över sin egen kropp, sexualitet och liv som män har haft i årtusenden.