Poe - världens största häst?

Sv: Poe - världens största häst?

Håll i hatten vilken BJÄSSE! :eek::love:

Jag skulle gärna vilja prova att sitta på den alltså! Men risken är stor att jag får svindel! Är man van vid 137 cm så....:angel:
 
Sv: Poe - världens största häst?

Jisses vilken jätte! :)

Jag har ridit en shire som är 184 cm i mankhöjd. Svårt att föreställa sig en som är ytterligare 16 cm högre. Kvalificerad svindel. *s*
 
Sv: Poe - världens största häst?

kl*

Shit, den var inte liten! :o
men kan inte tänka mig att den bara väger 500 kg? :p
den är ju så stor!
 
Sv: Poe - världens största häst?

Och jag kan inte tänka mig att ett och ett halvt ton är 500 kg heller :idea:

Snarare kanske 1500?
 
Sv: Poe - världens största häst?

Jag läste också 500 kg först innan jag insåg att det stod "ett och ett halvt ton".
 
Sv: Poe - världens största häst?

haha vad dom har fejkat med proportionerna. Tjejen ser ju ut att stå minst en meter bakom hästen, allt för att förstärka hans storlek...:rofl:

Men visst är han stoooooor:love:
 
Sv: Poe - världens största häst?

Oj oj vilken bjässe! Hade velat se en bild när den står jämte en annan normalstor häst :eek:

Undrar hur mycket en sådan äter, och vem som orkar sko den!
 
Sv: Poe - världens största häst?

WOW, hade ett svenskt hbl som var 1.84, men han känns ju liten helt plötsligt... :D
 
Sv: Poe - världens största häst?

Har sett en häst på188 det var högt!!!! Visst bilden ljuger lite men tänk.. 2 meter i manken!! Hur gör hon när hon tränsar?????
Frieson
 
Sv: Poe - världens största häst?

Omg ! I'm in Loove Love
Tänk att äga en sådan häst :D *drömma*
Tänk att galoppera snabbt på en äng på den ...
Brr... Frestande =P
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När Stina Bengtssons två hästtokiga döttrar önskade sig en egen häst kom barnens mormor Gerd Werner till undsättning. Efter fyra kvällar...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: Teilani
·
  • Artikel
Hästnyheter Michelle Paulsson tar det inte lugnt – det står 150 hästar på gården hon driver med sin man Christer, hon roddar med 70 fölningar per...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Världens bästa häst King Edward hade det tufft som ung. – Han var den i flocken som var lite utanför. Han var minst, och blev något av...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 035
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp