RS regn täcke.

Q

Qudexco

någon som har det och vet om det håller tätt och så...?? är alltså det gråa täcket som fanns i regn och vinter modell i börjes i förra katalogen..
 
Jag har båda. Regntäcket håller INTE tätt. Jag var på Börjes i somras och passade på att fråga. De visste om att det inte håller tätt. Hade jag haft kvittot kar hade jag fått pengar tillbaka. De sa att det inte skulle säljas som regntätt. Fast när jag kollade i katalogen på nätet sist var det fortfarande regntätt.....
Men det är väl så att man får vad man betalar för. Vintertäcket är jag i alla fall nöjd med.
Fast jag använder i och för sig inte täcke särskilt ofta. Mest för att inte behöva ta in en skitig häst när jag ska rida.
 

Liknande trådar

Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
369
Samhälle Jag har noterat att gamla gårdar ofta ligger rätt tätt. Åtminstone där jag håller till. Husen ser ut att vara 1800-tal i grunden, men...
Svar
6
· Visningar
378
Senast: MissFideli
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
849
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med...
Svar
17
· Visningar
712
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp