Så tacksam! Strömsholm 26/9

FannyN

Trådstartare
Idag var jag med min häst till djursjukhuset i Strömsholm. Återbesök och allt var frid och fröjd. Min häst är väldigt snäll och mild. Enkel på alla sätt och vis.
I väntrummet satt en kändis jag inte har en aning om vem det är men känner igen väldigt väl. Jaja inget med det. Ebba blir väldigt påverkad av sitt lugnande men allt går bra. Sover ruset av sig i boxen och sen ska vi lasta och åka hem. Hon blir galet knäpp. Skriker och reser sig och är absolut tvärtemot sitt vanliga jag. Snart står jag med trasig grimma i handen och en rädd toyboy i armen. Han har tack vare henne kommut över sin hästfobi. Ebba rusar runt och showar och sätter av mot järnvägen. Vi hänger efter men det går skitligt. Från ingenstans kommer personen från väntrummet och genskjuter henne. Får henne lugn och leder henne i halsmuskeln till oss. En vän till hen kommer med grimma och trär på min knasmaja. Personen avfärdar alla tack och betalning för grimma.
Om ni läser här så TACK!! Det var väldigt värdefullt för oss.
 
Sv: Så tacksam! Strömsholm 26/9

Jag träffade en sån själ på Mälarkliniken då min snedtänt på sederingen och blev smågalen vid lastningen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp