super
Trådstartare
Han är väldigt känslig när det kommer till mycket.. Men han gillar inte lösa pannband som rör sig tex. Han har oxå en period varje vår vid maj/juni när han skakar en del på huvudet samt frustar väldigt mycket så misstänker att det är någon pollen som släpps just då som han reagerar på. Övrig tid på året så är han ganska normal.. Ja förutom känsligheten då..@super utifrån kolla upp halskotpelaren osv som några föreslagit.... erinrar mig att din häst väl varit lite märklig också ang. vad som den har på huvudet? Skakat och ruskat osv? Eller minns jag helt galet?
Otroligt trist med din häst oavsett och alla problem
Ja det känns väldigt trist med alla vet besök!! Dom skojar i stallet att dom ska köpa bubbelplast till mig och linda in Mysen i.. Framförallt tycker jag det är såå jobbigt när han så tydligt visar att något inte är ok och jag inte kan hjälpa honom eftersom vi inte hittar något som förklarar beteendet. Det är inte så kul att rida då man känner sig som en djurplågare! Samtidigt så måste jag ju hålla igång honom för att se om något kommer fram.