Bukefalos 28 år!

Snar lösning på Borlänges ridhusfråga?

Sv: Snar lösning på Borlänges ridhusfråga?

Vore på tiden med en lösning... För alla ridklubbars del i Borlänge, det är inte bara Borlänge ridklubb som står utan ridhus, vissa av ridklubbarna har aldrig haft ett...
 
Sv: Snar lösning på Borlänges ridhusfråga?

Nej, som det står i artikeln så vore det ju mkt bättre om klubbarna kunde enas om ett förslag de alla föredrog.

Nån som vet vad som hänt med Lerbäcken? Det låg ute till salu länge men försvann sen.
 
Sv: Snar lösning på Borlänges ridhusfråga?

Lerbäcken är så vitt jag vet inte sålt. Det var i alla fall inte sålt för en månad sen.

Det vore bra om alla ridklubbar kunde enas om ett bra förslag och att stödet från kommunen på något bra sätt kunde fördelas för att hjälpa alla ridklubbarna i kommunen.
 
Senast ändrad:
Sv: Snar lösning på Borlänges ridhusfråga?

Det stämmer att det inte är sålt. Det ägs av min kompis och så vitt jag vet har de aktiviteter där men jag har inte koll på i vilken utsträckning.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 487
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 918
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: cewe
·
  • Artikel
Hästnyheter Borlänge kommun ska bygga ett ridhus vid Norr Romme. Det har nu fullmäktige beslutat. – Vi är så klart jätteglada och hoppas att det...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp