Stalin vår vän och kamrat

golit

Trådstartare
Som alla synska på Bukefalos förutsett så har golit fått ett andligt uppvaknande och genom själavandring, kristaller och magneter fått kontakt med ingen mindre än Stalins aura.

Det visar sig att Stalin inte bara ligger bakom trängselavgifterna i Göteborg, bostadsbubblan, avfolkningen av glesbygden utan också Växjös seger i slutspelet.

Vad tycker du är fel? golit förmedlar kontakt med Stalin vår vän och kamrat.
 
Är du säker på att det är andlig kontakt och inte att Golit är en reinkaration? Jag har nämligen alltid tänkt på golit som lite av en stålman utan totalitära och facistoida inslag?

Om inte annat så kan du svara själv eller förmedla, så undrar jag mördade du Lenin? Och kammade du mustachen?
 
Är du säker på att det är andlig kontakt och inte att Golit är en reinkaration? Jag har nämligen alltid tänkt på golit som lite av en stålman utan totalitära och facistoida inslag?

Om inte annat så kan du svara själv eller förmedla, så undrar jag mördade du Lenin? Och kammade du mustachen?

Stalin vår vän och kamrat låter via sitt medium golit meddela att det är ingen mustasch, det är dotterns Svetlanas hamster. En diktator med stil behöver mustasch, som Franco och Hitler. Inte en löjlig hatt som Mussolini. I brist på år på bröstet att transplantera fick Beria i uppdrag att hitta lämpligt pälsdjur.
 
Ack Stalin, du. besvarade ej min fråga angående kamrat Lenins frånfälle, ska jag tolka din tystad som ditt erkännande?

I övrigt undrar jag varför du drar på bygglovet för Hilding Holmkvist och varför du inte låter någon skugga falla över gamla riksbanken?
 
Ack Stalin, du. besvarade ej min fråga angående kamrat Lenins frånfälle, ska jag tolka din tystad som ditt erkännande?

I övrigt undrar jag varför du drar på bygglovet för Hilding Holmkvist och varför du inte låter någon skugga falla över gamla riksbanken?

Stalin vår vän och kamrat låter genom sitt medium golit meddela att Lenin lever. Han ansåg det vettigare att störta kapitalet genom att låta det störta sig själv. Senast sågs Lenin på Lehman (lenin) Brothers. Han låter vidare meddela att han kommer att förklara Hildings bygglov i den nya boken "att tala med bygglov"
 
Lite klozapin så kanske du slipper hallucinationerna ;)
Det var väldigt vad du var duktig på olika mediciners namn i just denna sjukdom

Japp stalins företrädare i nutid , PuttePutin, kommer snart för att rädda oss från nazisterna i SD .

Putte och Jonas ska fika under Löv-grenarnas skydd.
 
Det var väldigt vad du var duktig på olika mediciners namn i just denna sjukdom

Japp stalins företrädare i nutid , PuttePutin, kommer snart för att rädda oss från nazisterna i SD .

Putte och Jonas ska fika under Löv-grenarnas skydd.

Stalin vår vän och kamrat låter via sitt medium golit meddela att han står fast vid pakten med nazismen, rasimen, SD-inkulderat. Molotov och Ribbentrop hälsar.

Oj.... nu kom det väldigt kraftigt.... HU! Vilken ånger från de allmänborgeliga som tänkte att hr Hitler och hans parti kunde kontrolleras.

oj..oj.. oj. Kom direkt från varglyan
 
Ack Stalin, du. besvarade ej min fråga angående kamrat Lenins frånfälle, ska jag tolka din tystad som ditt erkännande?

I övrigt undrar jag varför du drar på bygglovet för Hilding Holmkvist och varför du inte låter någon skugga falla över gamla riksbanken?

15.45 idag valborgsmässoafton kommer Stalin vår vän och kamrat att låta en skugga falla över gamla riskbanken.

Gratis inträde
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp