Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det 10 av 10 som ringer på eller att vi går då ut och hämta i bilen.Foodoras bud. Jag har alltid alternativet Kontaktfri Leverans valt när jag beställer mat, det vill säga, att de bara ska lämna maten utanför min dörr.
Ändå ringer 9 av 10 bud på och väntar tills jag öppnar dörren så att de kan ge mig påsen i handen
Kontrar med microvågsminuter speciellt vid köbildningTvättmaskinsminuter! Återigen, tvättmaskinsminuter!! Var är logiken?!
Vad störigt! Och vad annorlunda! Jag har, efter att fodoras bus har lämnat maten utan att ringa på några gånger - hur ska jag då veta att maten har kommit! - valt bort kontaktfri leverans så att de ska ge mig påsen med mat. Ringer på gör de nu men innan jag har hunnit öppna dörren har de gått, och det tar mig inte många sekunder att öppna... Jag tror buden springer från min dörrFoodoras bud. Jag har alltid alternativet Kontaktfri Leverans valt när jag beställer mat, det vill säga, att de bara ska lämna maten utanför min dörr.
Ändå ringer 9 av 10 bud på och väntar tills jag öppnar dörren så att de kan ge mig påsen i handen
Dom är helt ologiska! En tvättmaskinsminut på maskinerna i min BRF kan vara allt från 1 min till 10 min .Tvättmaskinsminuter! Återigen, tvättmaskinsminuter!! Var är logiken?!
Ja!! Det kan stå tex 1:04 på displayen när jag startar men kan i slutändan ändå hålla på typ 1:30Dom är helt ologiska! En tvättmaskinsminut på maskinerna i min BRF kan vara allt från 1 min till 10 min .
Ja, jag anser att det var respektlöst uttryckt.Vilket ord blev du upprörd över? Skitäcklig hosta? jävla unge?
Just i den stunden var han en jävla unge med skitäcklig hosta. I vanliga fall är han en skitkul unge utan skitäcklig hosta.
Ja men det händer mig också, typ varenda gång! Jag har tänkt att de är jag som är puckad och missuppfattat vad kontaktfri leverans menad.
Här är det 10 av 10 som ringer på eller att vi går då ut och hämta i bilen.
Snacka om skilda upplevelser Jag väljer numera alltid kontaktfri leverans för att jag tidigare fått sms från två olika bud efter överlämning av maten. Inte något otrevligt i sig utan mer "Enjoy the food " men jag tycker det känns obehagligt med den kontaktvägen då smsen kom från budens privata telefoner.Vad störigt! Och vad annorlunda! Jag har, efter att fodoras bus har lämnat maten utan att ringa på några gånger - hur ska jag då veta att maten har kommit! - valt bort kontaktfri leverans så att de ska ge mig påsen med mat. Ringer på gör de nu men innan jag har hunnit öppna dörren har de gått, och det tar mig inte många sekunder att öppna... Jag tror buden springer från min dörr
Oftast ger man samtycke automagiskt när man köper något.Pushreklam på SMS.
På senaste tiden tycks det bli mer och mer vanligt, åtminstone för mig, med spam-SMS från olika företag där man själv behöver aktivt säga nej till fortsatta utskick (s k "opt-out"), istället för att först aktivt ge samtycke (s k "opt-in"). Ett förbannat oskick.
Jag blev jäkligt irriterad häromdagen, då jag fick telefonsamtal från ett företag. Tackade nej till vaddetnuvar de försökte sälja, och kontaktade företaget för att fråga var jag hade gett lov att kontakta mig.Pushreklam på SMS.
På senaste tiden tycks det bli mer och mer vanligt, åtminstone för mig, med spam-SMS från olika företag där man själv behöver aktivt säga nej till fortsatta utskick (s k "opt-out"), istället för att först aktivt ge samtycke (s k "opt-in"). Ett förbannat oskick.
Ja! Framförallt när de plötsligt börjar prata svenska. Som hörselskadad vill jag väldigt gärna kunna läsa även det och inte missa poängen helt för att jag inte hör vad de säger.Att de inte textar alla språk i filmer, främst i amerikanska har jag märkt.
Engelskt tal med svensk text, men så fort någon pratar ett annat språk så översätts det inte min spanska/iranska osv är liiite dålig