Så glad att jag inte har katt. Hade aldrig stått ut.
Jag testade, jag gör aldrig om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så glad att jag inte har katt. Hade aldrig stått ut.
Tur att jag inte behöver renovera hemma, med mitt tålamod hade det nog gått så att jag på dag 3 ungefär hade sökt på DIY badrumsrenovering på youtubeI måndags var mattläggaren färdig och nu väntas det på rörmokaren igen
Inte hört ett ljud alltså lär det inte bli färdigt med badrummet den här veckan heller
Så störigt
Tänker ALDRIG mer renovera inomhusTur att jag inte behöver renovera hemma, med mitt tålamod hade det nog gått så att jag på dag 3 ungefär hade sökt på DIY badrumsrenovering på youtube
Instagrams nya design som ännu mer vill likna tiktok. Vill jag ha tiktok så laddar jag ner det, nu vill jag ha en app där jag kan läsa texten till bilden utan att min ADHD ballar ur. Så sugen på att sluta med insta men då tappar jag kontakten med alldeles för många
Mina polacker som la om uthustaket fick komma tillbaka och byta luckor i köket och bygga en garderob i sovrummet. Älskar dem. Pålitliga, trevliga och jätteduktiga. De byggde ut kompisens hus också.Tänker ALDRIG mer renovera inomhus
Här med! :/Stör mig på att det verkar finnas ohyggligt mycket fästingar överallt häromkring redan i år
Jag vet jag la om taket tidigare snabbt och snyggt som bara denMina polacker som la om uthustaket fick komma tillbaka och byta luckor i köket och bygga en garderob i sovrummet. Älskar dem. Pålitliga, trevliga och jätteduktiga. De byggde ut kompisens hus också.
Så de finns, de bra hantverkarna
Kom ihåg att bestridda fakturan.Och alltså jag beställde en ny ytterdörr av en snickare i mars FÖRRA året jag har fortfarande inte sett röken av den men nu fick jag en faktura på en ytterdörr
Betalning inom tio dagar
Skulle inte tro det
Wow så konstigt....Och alltså jag beställde en ny ytterdörr av en snickare i mars FÖRRA året jag har fortfarande inte sett röken av den men nu fick jag en faktura på en ytterdörr
Betalning inom tio dagar
Skulle inte tro det
Jag får väl ringa på måndag och fråga om han faktiskt tänker dyka upp med en dörrKom ihåg att bestridda fakturan.
Det är santNäe, det gör det inte. Du har buke och det är vår, och löven har just slagit ut.