Spinner vidare ...Byxor utan fickor.
Jackor med snedskurna fickor så ena sidan bara är några cm hög och andra sidan 10-15 cm. Det ryms ju inget i dem + saker ramlar ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spinner vidare ...Byxor utan fickor.
Jackor utan blixtlås i fickorna. Eller fickor utan blixtlås.Spinner vidare ...
Jackor med snedskurna fickor så ena sidan bara är några cm hög och andra sidan 10-15 cm. Det ryms ju inget i dem + saker ramlar ut.
Tycker det blir så dålig touch på skärmen med det. Spelar en del. Men det kanske har blivit bättre sen jag hade det sist. Var ju några år sedanKan du inte sätta plastskydd på skärmen så blir det ju inga repor där av korten. Det har jag.
Problemet löst! En störning mindre!Att det ska vara så jäkla svårt att köpa en matta bara för att man inte äger en bil!
och @tanten, såg att de hade sådana i min lokala Normalbutik, vet ju inte om de har dem i alla sina butiker, men kan ju vara värt att ta sig en titt om man har en nära sig.Läste idag om någon som tyckte en sådan där portabel uppladdningsbar halshängd fläkt tydligen svalkar bra. Googla portable neck fan. Funderar på en sådan.
Min lymfterapeut hade så jag är bekant med democh @tanten, såg att de hade sådana i min lokala Normalbutik, vet ju inte om de har dem i alla sina butiker, men kan ju vara värt att ta sig en titt om man har en nära sig.
Varför ogillar du det? Själv tycker jag det är riktigt praktiskt, men då ska de vara ordentligt djupa då också (hela telefonen ska gärna gå i), är de grunda små fjantfickor kan jag lika gärna vara utan demFriluftsbyxor med benfickorna på framsidan av låren...
Det kanske registreras senare. Har ingen sån klocka själv men min telefon tar ibland flera timmar på sig att registrera om jag gått i trappa eller gått en sträcka, den kan även registrera en del av sträckan direkt och sen lite till efter några timmar.Stör mig på att min klocka verkade glömma bort att registrera både distans och puls efter ca.100 meter in på löpturen. Den brukar säga till ifall den tappar gps signalen, men det gjorde den inte nu. Hoppas det bara var någon tillfärllig hicka och inte att den börjat krångla. Den är bara lite över året gammal så den skulle gärna få hålla några år ännu.
Men på framsidan av låret? Rejäla fickor på sidan är toppen, men framsidan? Det borde väl strama om man böjer sig eller sätter sig?Varför ogillar du det? Själv tycker jag det är riktigt praktiskt, men då ska de vara ordentligt djupa då också (hela telefonen ska gärna gå i), är de grunda små fjantfickor kan jag lika gärna vara utan dem