Strömsholms ridskola positiv till Västerås hästgymnasium

Sv: Strömsholms ridskola positiv till Västerås hästgymnasium

min bästa kompis ska gå i västerås hon komm in preliminärt ialafall :D jag vill också gå där ... men jag har ju ett år till på mig att tänka :D ngn som ska gå där till hösten?:D
 
Sv: Strömsholms ridskola positiv till Västerås hästgymnasium

jag ska inte gå där till hösten men kanske nästa år. det finns ju flera hästgymnasium, men eftersom att jag har bott i västerås typ hela mitt liv så är d väl smartast att gå där antar jag^^
 
Sv: Strömsholms ridskola positiv till Västerås hästgymnasium

Ett tips är att söka till strömsholm som första hand och västerås som andra hand... Om man vill ha MKT häst så ska man satsa på strömsholm... Nått annat gymnasium som verkar bra är de nya Hästgymnasierna som finna i uppsala, norrköping, linköping de verkar väldigt bra.. de har en väldigt bred teoretisk utbildning...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ridskolan Strömsholm vill driva en gymnasieutbildning med inriktning på djur men får nej av Skolverket och Skolinspektionen. Nu...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sedan den 1 september har Christina Rosell axlat ansvaret som vd på Riksanläggningarna, Ridskolan Strömsholm och Flyinge. Nu är hela den...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Christina Rosell har utsetts till ny gemensam VD för Hästnäringens riksanläggningar Flyinge och Strömsholm. Christina är ekonom och har...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det pågår flera stora utredningar som kan påverka framtiden för ridskolan i Strömsholm. Jan Andersson, vd för ridskolan i Strömsholm...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp