Bukefalos 28 år!

Tidelag förbjuds i Norge

Sv: Tidelag förbjuds i Norge

YES!!! Äntligen händer det nåt :bow: :banana:

Det finns en namninsamling för alla att skriva på! Heja, heja:banana:
 
Sv: Tidelag förbjuds i Norge

I rubriken står det att det SKA ske men i texten att han VILL att det ska ske.
Vilket är korrekt?
 
Sv: Tidelag förbjuds i Norge

Ja nu löstes ett av Norges största djurskyddsproblem. :angel:

Tolka det inte som att jag nödvändigtvis tycker att beslutet är fel.
 
Sv: Tidelag förbjuds i Norge

hur fan menar du då da?

Jag menar att det är är en liten symbolfråga som inte löser speciellt många problem över huvud taget.

Men nu slipper kanske norrmännen äcklas över djursex framöver. Personligen skiter jag i vilket, jag förstår inte varför folk engagerar sig så väldigt i detta. Vi har värre djurskyddsproblem att ta tag i.
 
Sv: Tidelag förbjuds i Norge

Det är ju HELT jävla vansinnigt att det är tillåtet i nåt land alls...
Vem fan bestämmer sånt här egentligen?! Så jävla sjukt att det inte är förbjudet överallt, och den som tycker nåt annat har inget vett i skallen what so ever!
 
Sv: Tidelag förbjuds i Norge

Jag menar att det är är en liten symbolfråga som inte löser speciellt många problem över huvud taget.

Men nu slipper kanske norrmännen äcklas över djursex framöver. Personligen skiter jag i vilket, jag förstår inte varför folk engagerar sig så väldigt i detta. Vi har värre djurskyddsproblem att ta tag i.

Läste du inte artikeln? Tänk på vad du skriver innan du gör det.

I Norge har var femte veterinär vårdat ett djur som utsatts för sexuellt missbruk.

Om man nu kan döma och ställa personerna inför rätta som utför dessa hemska handlingar, hur hjälper det då inte djuren?

Jag tycker faktiskit inte att vi har några värre djurskyddsproblem som vi behöver ta tag i. Detta är ett grovt äcklig sjukt beteende som det inte har funnits lagar för, och nu gör det det. De tär inte nått annat än bra och för att dig att säga att det är en symbol fråga som du skiter i är absurt.

I danmark finns det t.ex. djurbordeller som man kan åka till och ha sex med djur av båda könen.

om du säger att djuren inte far illa åt, förklara för mig hur en han katts/kanins anus inte blir förstört av en normal stor mans penis?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter 70 år blir det på tisdag åter förbjudet att utföra sexuella handlingar med djur, så kallat tidelag. Lagändringen har tagit tid att...
Svar
0
· Visningar
715
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Norge vann OS-brons och Sverige blev åtta. USA vann guld efter omhoppning mot Kanada. Ställning efter den första omgången i...
Svar
0
· Visningar
1 033
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) - Det är mycket besynnerligt att fyra ryttare från fyra nationer har använt samma förbjudna preparat. Det indikerar att...
Svar
0
· Visningar
740
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Ridsporten från Hongkong direktsänds i SVT från alla de stora klasserna...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp