Topphäst till Baryard

Sv: Topphäst till Baryard

Åhå... ännu en världstjärna att blicka ut över från vardagsrumsfönstret. :love:
 
Sv: Topphäst till Baryard

iafia, va skojj, då måste du ha sett curtina, rené flücks häst, saknar henne, jobbat som hästskötare åt rené förut...
 
Sv: Topphäst till Baryard

iafia - Gud vad roligt. Brukar du rida ut med dem också :angel: ? haha..
 
Sv: Topphäst till Baryard

René håller till på Södertörn, ja! ;)
 
Sv: Topphäst till Baryard

En till som har arbetat där.

Såg att MB startat Curtina ett flertal tillfällen, är hon såld till henne eller rider hon bara henne tillfälligt?
 
Sv: Topphäst till Baryard

Curtina var hos MB tillfälligt såvitt jag vet. De skulle se om hon passade Malin. Men nu är hon tillbaks på södertörn har jag för mig..?
 
Sv: Topphäst till Baryard

iafia, va skojj, då måste du ha sett curtina, rené flücks häst, saknar henne, jobbat som hästskötare åt rené förut...

Har jag säkert om hon gått och strosat i hagen. Men jag vet inte hur hon ser ut :P Har bara koll på de "vanliga" gänget som är där nere.
 
Sv: Topphäst till Baryard

iafia - Gud vad roligt. Brukar du rida ut med dem också :angel: ? haha..

Ja du, när jag var yngre och hade häst i grannstallet red jag där. Och när jag var ännu mindre hängde jag i deras stall och fick rida ute med deras hästar någon gång då och då. :smirk:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Malin Baryard Johnsson har förlorat en av sina topphästar. Stoet Second Chance är såld till England. – Det är alltid tufft...
Svar
0
· Visningar
968
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnsson och Second Chance, även kallad Märta, går skilda vägar. Stoet har sålts till en ny ägare i England.
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Idrotten har gett dem mer än medaljer. Den har också gett dem en varm och viktig vänskap. 20 år efter att simmaren Therese Alshammar och...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson kommer i morgon att få klartecken för OS - om stoet Cue Channa klarar lördagens veterinärbesiktning. Under...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp