Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer faktiskt inte ihåg vad de hette men det ska vara påskliljorDe är fina
Ser ut som en korsning mellan påsk- och pingstlilja. Om sådana finns?
Gurka har jag inte börjat med än, tomat känns lite sentÄr det för sent att sätta ner lite fler tomat- och gurkfrön nu?
Är det för sent att sätta ner lite fler tomat- och gurkfrön nu?
Smart, hade inte en tanke på det. Tack för tipset!Vill du ha fler plantor av någon sort som du redan satt, så kan du ju ta tjuvskott och plantera? Sparar ju in en hel del tid jämfört med att behöva börja om från frö.
Det jag har koll på är att temperaturen inte går under 7-8 grader. Hjälper till med värmefläkt vid behov nattetid. Men avhärdar som sagt inte alls.
Är det för sent att sätta ner lite fler tomat- och gurkfrön nu?
Jag slängde ut de stackars tomaterna och chilin igår i växthuset. Jag ledsnade på krukor överallt inne Överlever de så överlever de
Vi slängde ut våra tomater och chili för några dagar sen i vårt kallväxthus. De verkar tycka att läget är helt okej.Jag slängde ut de stackars tomaterna och chilin igår i växthuset. Jag ledsnade på krukor överallt inne Överlever de så överlever de
Jag har allt i krukor och odlar på balkong och slängde ut allting här om dagen då vi haft minst 11 grader på nätterna nu. I veckan ska det dock bli 7-8, klarar de sig då också? Jag har tomat, chili, paprika, gurka.
Jag har allt i krukor och odlar på balkong och slängde ut allting här om dagen då vi haft minst 11 grader på nätterna nu. I veckan ska det dock bli 7-8, klarar de sig då också? Jag har tomat, chili, paprika, gurka.