Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här hemma har vi en körsbärsbuske, om det är själva bären du är ute efter, men har ont om plats. Chokladkördbär heter den. Har bara hunnit smaka ett bär sedan vi planterade på grund av konkurrens med fåglarna, men det var i alla fall gottKänner ett stort behov av ett körsbärsträd. Ett litet bara, vill inte ha ett för stort. Vet inte riktigt var jag skulle ha det heller för den delen.
Har några gamla fruktträd på framsidan som inte gett frukt på flera år. Kanske skulle ta ner dem och byta ut mot ett fint körsbärsträd.
Låter lovande!Här hemma har vi en körsbärsbuske, om det är själva bären du är ute efter, men har ont om plats. Chokladkördbär heter den. Har bara hunnit smaka ett bär sedan vi planterade på grund av konkurrens med fåglarna, men det var i alla fall gott
Jag köpte ett Stella på Giselastam förra året, planterade det i höstas och nu är bladsprickningen på gång. Spännande!Känner ett stort behov av ett körsbärsträd. Ett litet bara, vill inte ha ett för stort. Vet inte riktigt var jag skulle ha det heller för den delen.
Ska kolla på den med. Finns ju så många sorter att välja på!Jag köpte ett Stella på Giselastam förra året, planterade det i höstas och nu är bladsprickningen på gång. Spännande!
Jag räknar med att det inte blir jättestort, vill inte ha för trångt i trädgården, vill ha plats för flera äppelträd.
Fint det blev!Ett av dagens projekt, före och efter . Har också rensat en miljard kirskål, lagt några jordärtskockor i jorden och lite annat pyssel! Det går framåt med den lilla försummade trädgården . Visa bifogad fil 143244
Det hinns med, viktigt att njuta också!Vad duktiga alla är! Jag hade stora planer för trädgårdsarbete idag, började med att sätta upp lite kompostgaller som skydd mot hundarna på några pallkragar men sen kom en kopp kaffe ivägen och så "råkade" jag bli kvar i stolen i solen istället...
Ett glas vin eller två brukar göra det roligare, också lite bra musikKan vi prata om n hur tråkigt det är att måla utemöbler?
Visste det var ngt jag gjorde fel. Hade en bra podd i lurarna men vinet hade jag helt glömt får göra om göra rätt.Ett glas vin eller två brukar göra det roligare, också lite bra musik