Bukefalos 28 år!

Tre lag upp i eliten?

(Ridsport)
Det stormar kring finalen i hoppningens division I på Hamre, Västerås. Strängnäsklubben Gripen fick finalbiljett till de två avslutande omgångarna, på grund av bråk på Söderängstorp vid första omgången av ettan.

Läs mer...
 
Sv: Tre lag upp i eliten?

Vad går det ut på? Jag förstår inte riktigt vad det handlar om?
Har någon bråkat sig till en plats?
 
Sv: Tre lag upp i eliten?

Har inte heller riktigt förstått allt, men ZA och RF har väl ömsom bråkat ömsom varit tillsammans i en herrans massa år nu...

Tydligen skulle inte ZA få beträda tävlingsplatsen för en av kvalen som var hos RF. Hon gjorde dock detta och tävlade. Men pga bråket fick de en fribiljett till finalen trots att dom egentligen inte kvalat vidare?

Tror jag :o
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tre rejäla klasser väntar finalhästarna i hoppning, när det nu äntligen är dags för start - efter två års uppehåll på grund av...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 413
Senast: Calmiche
·
Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 737
Senast: tanten
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter en något sämre start på division 1 tog Bollnäs Sportryttare hem segern i andra omgången. Den avgjordes med en spännande omhoppning...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp