Bukefalos 28 år!

Uppfödare av ormföda?

N

Nattalee

finns det uppfödare som föder upp gnagare som sedan säljs som ormföda??
Någon som vet :)
/ N
 
Sv: Uppfödare av ormföda?

Hej!

Ja, det finns det och jag om man frågar runt i djuraffärer brular man kunna få nummer till dom. (om man inte känner dom redan alltså)

/ Lavinia
 
Sv: Uppfödare av ormföda?

Googla på "repti" den sidan har massa reptilmats grossister och annat för reptiler eller kanske främst deras ägare.
 
Sv: Uppfödare av ormföda?

Vi föde upp råtter sj till våra ormar mycket smidigt å bra :) Alltid mat hemma till ormarna :)
 
Sv: Uppfödare av ormföda?

Var bor du?
Utanför Uppsala finns en uppfödare som säljer BRA foder.
Gnagarna är hlet fria från sjukdomar och uppfödda på bra foder.
Göte åker även runt till det olika reptilmässorna som hålls runtom i landet och säljer fryst.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
3 474
Senast: hollypolly
·
Övr. Djur Är det någon som har tips på uppfödare till tamråttor? Vi vill köpa 2 st men jag tycker det är svårt att hitta aktiva uppfödare, fick en...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Ms_Antrop
·
Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 021
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 365
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp