Uppfödare av ormföda?

N

Nattalee

finns det uppfödare som föder upp gnagare som sedan säljs som ormföda??
Någon som vet :)
/ N

Sv: Uppfödare av ormföda?

Hej!

Ja, det finns det och jag om man frågar runt i djuraffärer brular man kunna få nummer till dom. (om man inte känner dom redan alltså)

/ Lavinia

Googla på "repti" den sidan har massa reptilmats grossister och annat för reptiler eller kanske främst deras ägare.

Vi föde upp råtter sj till våra ormar mycket smidigt å bra :) Alltid mat hemma till ormarna :)

Var bor du?
Utanför Uppsala finns en uppfödare som säljer BRA foder.
Gnagarna är hlet fria från sjukdomar och uppfödda på bra foder.
Göte åker även runt till det olika reptilmässorna som hålls runtom i landet och säljer fryst.

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
515
Övr. Djur Hej! Min bror med familj fick 15 st guldhamsterungar för en vecka sedan! Har lagt ut annons på blocket. De är flyttklara om 4 veckor...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: Lisen82
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 460
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
4 506
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar