LinnK
Trådstartare
Jag ska skriva en C-uppsats på svenskan och önskar få hjälp
med alla möjliga fakta om allt som rör hästar.
Tex: Historia, Anatomi, hästhantering, dräktighet-fölning, ridningen och dess undergrenar som tex hoppning, western, barock, trav (utrustning, kval, träning m.m.)
Ja, allt som rör hästar helt enkelt!
Jag har självklart hittat lite fakta redan och kan ju en del själv, men vill ha så mycket fakta som möjligt som jag kan gräva i för att få fram en toppenbra uppsats.
Ni kan skriva ner det ni vill "ge mig" i tipsväg här eller väldigt gärna tipsa om länkar!!
Något som jag även önskar är att få tag i fina fotografier som jag kan ha använding av.
De kan ni antingen länka till, posta här eller pm'a till mig.
Så, kontentan av mitt svammel är att jag behöver:
All möjlig fakta om allt som rör hästar och massor av bilder!!
VORE OTROLIGT TACKSAM OM NI SNÄLLA MÄNNISKOR KUNDE HJÄLPA MIG MED DETTA!
Tack på förhand! /en studerande Linn.
med alla möjliga fakta om allt som rör hästar.
Tex: Historia, Anatomi, hästhantering, dräktighet-fölning, ridningen och dess undergrenar som tex hoppning, western, barock, trav (utrustning, kval, träning m.m.)
Ja, allt som rör hästar helt enkelt!
Jag har självklart hittat lite fakta redan och kan ju en del själv, men vill ha så mycket fakta som möjligt som jag kan gräva i för att få fram en toppenbra uppsats.
Ni kan skriva ner det ni vill "ge mig" i tipsväg här eller väldigt gärna tipsa om länkar!!
Något som jag även önskar är att få tag i fina fotografier som jag kan ha använding av.
De kan ni antingen länka till, posta här eller pm'a till mig.
Så, kontentan av mitt svammel är att jag behöver:
All möjlig fakta om allt som rör hästar och massor av bilder!!
VORE OTROLIGT TACKSAM OM NI SNÄLLA MÄNNISKOR KUNDE HJÄLPA MIG MED DETTA!
Tack på förhand! /en studerande Linn.