Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger till att om jag har handhäst med så är det samma på denna som på den jag sitter på.Jag reflexjacka och pannlampa
Häst brösta med led, led i svansen och 3M reflexer på benen.
Reflexer med varsel. Väldigt viktigt med varsel de hemska helt gråa reflextäcke, jacka etc borde förbjudas!
Har täcke, brösta, benreflexer, luva och så klart reflexväst/jacka på mig allt med varselfärg.
Röd hängandes blinkande liten cykellampa bak på täcket.
Pannlampa endast om man inte möter någon. Man syns mycket sämre när man har starkt vitt ljus! Då syns inte reflexerna.
Låt bilister etc kunna se reflexerna och hur de rör sig så de kan se att de är en häst!
Varför borde de grå reflexerna förbjudas? Jag tycker de är jättebra syns mycket bättre än varsel.Reflexer med varsel. Väldigt viktigt med varsel de hemska helt gråa reflextäcke, jacka etc borde förbjudas!
Har täcke, brösta, benreflexer, luva och så klart reflexväst/jacka på mig allt med varselfärg.
Röd hängandes blinkande liten cykellampa bak på täcket.
Pannlampa endast om man inte möter någon. Man syns mycket sämre när man har starkt vitt ljus! Då syns inte reflexerna.
Låt bilister etc kunna se reflexerna och hur de rör sig så de kan se att de är en häst!
Varför borde de grå reflexerna förbjudas? Jag tycker de är jättebra syns mycket bättre än varsel.
Ok. Jag tycker som bilförare att de är mycket bättre än varsel men det är min åsikt det.De grå reflexerna syns bra, men när det är stora sjok (hela ländtäcken/jackor tex) är de ät hysteriskt svårt att tolka vad man ser.
De syns också väldigt dåligt i typ dis/skymning. Då är varselfärger överslägsna
Det syns mkt tydligare vad det är för något om de inte är helreflekterande. Jag tycker att de är viktigt att man snabbt kan avgöra vad det är som är på vägen.Håller inte alls med om att de borde förbjudas! Däremot är en blandning bra, men en sån där helreflekterande jacka är aldrig fel. Det gula är däremot överlägset i dagsljus och halvmörker.
För att de bara funkar när de är helt mörkt och sen är det svårare att avgöra vad det är man ser för de är så mkt som reflekterar.Varför borde de grå reflexerna förbjudas? Jag tycker de är jättebra syns mycket bättre än varsel.
Oj min jacka är helgen och funkar kanonbra även skymning och gryning. Det tycker jag andras gör också.Det syns mkt tydligare vad det är för något om de inte är helreflekterande. Jag tycker att de är viktigt att man snabbt kan avgöra vad det är som är på vägen.
Sen verkar folk inte förstå att de bara funkar när de är helt mörkt… Hur många som helst som inte syns i skymning och gryning.
Oj min jacka är helgen och funkar kanonbra även skymning och gryning. Det tycker jag andras gör också.
För att de bara funkar när de är helt mörkt och sen är det svårare att avgöra vad det är man ser för de är så mkt som reflekterar.