Det är för att du gör felet att dricka rödvin till. Det ska vara proviva jordgubb. Du prickade färgen i alla fall....och nu har jag ätit popcornmiddag och har ont i magen. Ynk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är för att du gör felet att dricka rödvin till. Det ska vara proviva jordgubb. Du prickade färgen i alla fall....och nu har jag ätit popcornmiddag och har ont i magen. Ynk.
Det är för att du gör felet att dricka rödvin till. Det ska vara proviva jordgubb. Du prickade färgen i alla fall.
Det här är riktigt pinsamt Jag lyssnar på isfolket på storytel. Passionerat. Jag gillar serien, trots dess intellektuella brist, trots att den är urfånig och inte genussäkrad. Den bryter mot allt jag gillar, ändå längtar jag som en tok efter nästa bok i serien.
Åsen blire ju godis i bilen etc etc åsså där.
En gör så gott en kan. Stackars mig
Det här är riktigt pinsamt Jag lyssnar på isfolket på storytel. Passionerat. Jag gillar serien, trots dess intellektuella brist, trots att den är urfånig och inte genussäkrad. Den bryter mot allt jag gillar, ändå längtar jag som en tok efter nästa bok i serien.
Åsen blire ju godis i bilen etc etc åsså där.
Är det Gösta Grevillius som är uppläsare? Efter ett par böcker var han halva nöjet att lyssna på. Hur klockan slog, katten kom förbi, tanten hans? tassade omkring, kaffe dracks ovs. Han måste läst in böckerna hemma. Och för att inte tala om när han försökte läsa med inlevelse. haha Som sagt, he ruled.
Julia Dufvenius.
En gör så gott en kan. Stackars mig
Ursäkta engelskan men kom inte på något klockrent uttryck som innebär samma sak.
Hursomhelst. Jag är nyfiken på vad ni hittar på, lite sådär i halvsmyg, som ni inte direkt skyltar med. Lite som skämssamlingen bland musik, men det här är ett beteende. Kanske smygäter ni McDonalds varje dag trots att ni högt uttalat ert ogillande om dom. Kanske älskar ni i hemlighet en riktigt urdålig serie? Ja.. guilty pleasure helt enkelt.
Jag kom att tänka på det då jag själv fått det på sistone. Jag har fastnat i "vi som väntar barn, vår/sommar/höst/vinter- föräldrar trådar.
Varför är det konstigt? Jo för att jag inte en enda dag i mitt 35-åriga liv haft en längtan efter barn eller att vara gravid. Jag gillar inte barn och tycker bebisar är läskiga.
Ändå fascineras jag av att läsa om krämpor och vedermödor, lycka och elände. Allt som händer med kroppen under graviditeten, förlossningsberättelser och första veckorna därefter. Sen försvinner intresset. Bebispratet är ointressant, det är grejen innan som är spännande.
Så det är min grej just nu. Vilken är din?