Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar rå köttfärs.
Ostbågar till sen helgfrukost. Det känns så lyxigt och jag njuter verkligen av några nävar sega "dagen efter öppnandet" ostbågar med en morgontidning vid elva tiden... Allra bäst är det när jag ögnar genom Facebookstausarna från alla jysteriska småbarnsföräldrar. *Mohahaha*
På lördagskvällarna laddar jag gärna upp med något gott att dricka, lite snacks och... familjeliv.se . Inte för att jag är intresserad av familjegrejer alltså; utan för att gotta mig i de skummaste trådarna jag kan hitta, dem med riktigt odrägligt folk i .
Fanfiction är nog mitt största inte matbaserade guilty pleasure. Lagom smutty Twilight-fanfic helst... Jag som är något av en litterär snobb egentligen och inte tyckte om originalböckerna ens! Och aldrig under dödshot skulle erkänna att jag läste såna historier på telefonen...
Det där med löken skippar jag. Men ja, jag äter också enbart nötfärs - någon måtta får det vara (även för mig)!Det gör jag också. När mamma gör köttfärssås river hon ner gul lök och blandar med köttfärsen och en massa salt och vitpeppar. Det är så jäkla gott! Fast jag äter det bara om det enbart är nötfärs, rått fläskkött tycker jag inte är särskilt gott.