Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge mig lite liv!Jobbar. Dvs sitter i min taxibil och väntar på att ett flygplan ska landa så jag kan få kunder att köra in till stan med. Delar @Ninnururs förtret om Bubbelhäxan, men jag har massor av liv men slut på banor. Buhu.
Håller tummarna!!Ge mig lite liv!
Just nu är jag lite pirrig, ska på intervju på fredag!
Åh, jag beklagar.Gråter.
Min katt är död.
Det kom kanske inte som en total chock eftersom hon ändå skulle fylla 19 år nu i maj och har haft lite problem sedan i vintras, men jag var inte beredd på den här tomheten och sorgen. Vi växte bokstavligt talat upp tillsammans. Tänker på allt jag borde ha gjort annorlunda, att jag borde ha spenderat mer tid med henne det senaste året, undrar om jag på något sätt kunnat göra så att hon inte blev sjuk... Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till när hon levde och mådde bra. Jag saknar henne så.
Ungdomarna har ju en sådan tråd och jag tänkte att det kanske är bra att vi som är lite mer (öhmm) mogna också har en sån här livsviktig tråd att tjattra lite i, samt delge övriga så pass viktiga saker som: Vad gör vi just nu?
Eftersom jag jag har ett så givande liv tänkte jag att jag börjar.
Just nu lyssnar jag på Meat Loafs "I'd do anything for love (but I wont do that") och fantasin skenar iväg lite vad det är han absolut inte kan tänka sig... samt överväger att väcka hunden för att
Så vad gör ni just nu?
Tänk, min gjorde inte heller det! J*vla sätt! -lägenheter!Vaknade precis. Känner mig lite bitter över att lägenheten inte städade sig själv under natten
Jaså? Vad är det för aktivitet som gör att man trillar ur sängen?Jag sitter på jobbet med huvudvärk, för första gången på typ tio år (förutom sådan där dov feberhuvudvärk). Anledningen till detta är att jag ramlade ur sängen klockan halv tre inatt och slog huvudet i nattduksbordet (antar jag). Begåvat!