Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att man lever ihop och att det kanske någon gång i något sammanhang under alla år har kommit på tal typ. Tänker jag. ”Jag köpte ett par skor i storlek 44 men de var för små så jag ska lämna tillbaks dem” eller vad som helst.
Sånt har ju såklart kommit på tal nån gång men sen ska man ju komma ihåg det också Jag minns aldrig ungarnas skostorlek heller utan måste fråga dom Minns aldrig deras klädstorlek längre hellre utan måste kontrollera kläderna dom har om jag ska köpa något nytt eller om någon frågar
Det ändras ju så snabbt med barn också! Man tror man vet nåt om dem. Storlek, intresse, temperament men så VIPS veckan efter så är det nåt helt annat
Man behöver ju inte gå långt och ha tung packning. Det går att åka till någon fjällort och gå kortare utflykter i omgivningen med bara matsäck.Sambons rygg är opålitlig så fjällvandring är nog tyvärr inte lämpligt, men Island är helt klart en kandidat!
Man behöver ju inte gå långt och ha tung packning. Det går att åka till någon fjällort och gå kortare utflykter i omgivningen med bara matsäck.
Kom på ett till ”resmål”: Inlandsbanan. Fast ni kanske helst vill åka utomlands?