Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Repetera mjölkkor?Kors i taket, jag känner mig bara milt trött och inte som att avgrunden är på väg att svälja mig!
Har dessutom hänt ett antal bra grejer sedan jag kom till jobbet!
Både Ikarina och hennes avkomma har kommit och visat upp pyttetalgisar! Ikarinas avkomma har ätit ur handen på mig i 2 minuter och jag inser att jag måste komma på ett namn till henne. Pyttetalgisarna sitter just nu och sover (ser det ut som) i solen i busken utanför.
Kollegorna har deklarerat att jag inte är wifey material, men det är vår andra manliga kollega. Detta efter att en av kollegorna bett mig fixa en macka och jag reagerat med att skeptiskt glo på honom och säga "Gör din egen macka, gubbjävel!" Den andra manliga kollegan kommer in i samma sekund och frågar om någon vill ha te Att inte vara wifey material är största vinsten, känner jag!
Chefen har varit otroligt trevlig och lätt att prata med.
Min kompis blev jätteglad när jag sa ja till att hon kan bo hos mig ett tag i sommar när hon ska repetera mjölkkor. Självklart liksom, varför skulle hon inte vara välkommen.
Det är en grej, typ. Hon har gått kurs i mjölkkor, och behöver repetera kunskaperna då och dåRepetera mjölkkor?
Lät bara roligt att "repetera mjölkkor" men jag förstår, kul .Det är en grej, typ. Hon har gått kurs i mjölkkor, och behöver repetera kunskaperna då och då
t-shirt o shorts, + tröja o byxorVad ska man packa för kläder för att vara på Alnarp och i Danmark måndag och tisdag?
Ha, shortsen är inte framme ur garderoben än ju Jag tänkte mer täckjacka eller regnjacka och västt-shirt o shorts, + tröja o byxor