R
Raderad medlem 68338
Jag undrar vad man tänker att man ska få ut av det förutom illaluktande fötter då
TROR att de tänker att kålen ska liksom absorbera allt som är skit. Men MKT oklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar vad man tänker att man ska få ut av det förutom illaluktande fötter då
Jag känner att någon måste testa detta!TROR att de tänker att kålen ska liksom absorbera allt som är skit. Men MKT oklart
Jag känner att någon måste testa detta!
Kom igen
Undra om de stavade fel på kål och kol ...TROR att de tänker att kålen ska liksom absorbera allt som är skit. Men MKT oklart
Nytt mode?Jag känner att någon måste testa detta!
Förlåt om jag byter ämne... dressyr, var o när????Stallet gick bra idag och nu ska resten av dagen spenderas i soffan. Jag ska titta på friidrott, dressyr och orientering
svt play, sändningen började 10.55Förlåt om jag byter ämne... dressyr, var o när????
Hur långt till kval?Visa bifogad fil 97125
Veckans sista jobb är gjort för Trule Nu lämnar jag över tömmarna till husse. Just nu står han med läppen typ nere vid knäna och myser med bot ryggvärmaren. Han har den mest för mysfaktorn och sen blir han lite smidigare i musklerna i ryggen känns det som. Den är inköpt till min gamla ponny som hade besvär på slutet.
Men han ska strax gå ut i hagen och jag ska plocka rätt på alla saker som hussen behöver nästa vecka.
Tacksvt play, sändningen började 10.55
Förlåt om jag byter ämne... dressyr, var o när????
Men, vad fan. Nä kommer inte att tro på det.
Går även på svt2 just nu samt ikvällsvt play, sändningen började 10.55