Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker Trocadero.
Dricker Trocadero.
Har ridit. Hästkraken är supersvettig efter 20 minuters galopparbete Hon ser inte så pälsig ut, men när hon sätter päls blir det inte lång men gräsligt tät, så det syns liksom inte. Börjar uppenbarligen bli dags för frisering för så svettig av det lilla är inte okej
Min ena är svett redan när jag tar honom från hagen. Den andra sätter inte lika tjock päls och framförallt inte så jäkla tidigt Ska klippa den pälsiga och shettisen i morgon om jag hinner, annars under helgen. Båda är av Mammutsort....
Det blev min ponny också när det var över 20 grader varmt. Nu är det något svalare, då svettas han inte av att existera
Men det är ändå mer okej för en gammal ponny (och islandshästar som väl du har?) än nån som ska föreställa hopphäst
Sitter och stör mig på att inte fler midjebälten har en del med stretch? Har skärp eller knytning i midjan på de flesta av mina klänningar och det är sjukt jobbigt att man hela tiden måste reglera beroende på om man står eller sitter
Åh jag har samma problem, min midja växer 2-3 hål när jag sitter ner