Du är inte rädd för att smitta din omgivning? Tänker att det kan vara smart att chilla lite hemma efter magsjuka..Har ätit fast föda och det gick bra. Gladare än glad för i kväll ska jag på konsert som hade varit supertrist att missa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte rädd för att smitta din omgivning? Tänker att det kan vara smart att chilla lite hemma efter magsjuka..Har ätit fast föda och det gick bra. Gladare än glad för i kväll ska jag på konsert som hade varit supertrist att missa.
Har inte varit magsjuk utan haft matförgiftning.Du är inte rädd för att smitta din omgivning? Tänker att det kan vara smart att chilla lite hemma efter magsjuka..
Har Wi-Fi! Livet leker hoho. Siktar även en vagn med vin en bit bort i gången #detgårbranu
Har fortfarande ingen aning vad jag har i väskan dock ⚰
Hur vet du det?Har inte varit magsjuk utan haft matförgiftning.
För att jag inte kräkts överhuvudtaget, för att jag var på kinabuffé innan där en rätt smakade lite weird, för att jag inte var sjuk särskilt länge utan bara kanske 8 timmar, för att jag aldrig någonsin i hela mitt liv har varit magsjuk (trots långvarig och ofta kontakt med magsjuka personer). Med mera och så vidare - vill inte diskutera alltför nära iom äcklighet.Hur vet du det?
Det visste jag inte att man kunde, ska göra det.Kollar Så ska det låta. Känns konstigt att se den ”fel tid”. Brukar alltid se den på tv.
@Hoarfrost Det är bra om du anmäler matförgiftningen till kommunens miljö o hälsa, eller vad det heter.