Huuuuu. började lukta bränt om mobilen när vi åkte hem; hade den i handen när den laddade...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi körde i hösts också, skolan är skyldig att erbjuda samtal två gånger per läsår och höstens brukar vara lära känna. Nu på våren blir det avstämning.Här hinner de knappt börja skolan så kommer utveckling samtalen. Totalt värdelöst.
Letat hela kvällen efter något som jag tydligen tappat bort efter att haft koll på i många år och nu när det behövas kan jag inte hitta det någonstans sååå stora ytor har jag inte, så om det skulle hamnat i förrådet över vintern men varför hoppar nu i duschen och borde äta något mer än kex, är bara så förvirrad
Lugn bara, allt kommer fram så småningom...Jag tog det jattelika solglasogon fodralet i handen och tankte, "Vilken tur att jag hittade det nu nar solen kommer snart" dagen innan solen stralade fran en klarbla himmel. Problemet ar bara att det inte synts till sedan dess ... jag har ingen aning om var jag kan ha lagt det
Vi har två stycken båda i början på terminen värdelöst.Vi körde i hösts också, skolan är skyldig att erbjuda samtal två gånger per läsår och höstens brukar vara lära känna. Nu på våren blir det avstämning.
Lugn bara, allt kommer fram så småningom...
Jag fann idag en duk som jag letat efter, minst 10 ggr, på exakt det ställe där den låg idag Hustomtarna levererar
Det man inte gör idag kan man göra nån annan dag.Dricker te och funderar på att gå och lägga mig. Helt slut efter dagen och ryggen är verkligen inte snäll. Ryggläge och slöscrollande på mobilen känns därmed oerhört lockande!
Men jag BORDE fixa disken och städa upp lite här hemma. Borde verkligen!
Men jag skjuter nog upp det till imorgon.
Här är det vitt på marken.På väg till jobbet nu. Solen skiner redan