Kattsjukdomar och veterinärsnack kanske gör sig bäst på kattforumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Årsta har varit superbra med Sparky!
Nu har jag en annan veterinär (för de är närmre), men Årsta hade lätt varit andra val om jag behövt åka.
Lycka till Skickar goda tankar!
Hoppas det går bra med Megara-gos idagÅrsta ligger bara tre tvärbanahållplatser från mig så är det allra närmsta alternativet men aldrig varit där pga hållit mig till min gamla vet på söder. Rotat fram kortet jag har till veterinär och större utgifter.
Skatteåterbäringen kunde gått åt roligare grejer men, c'est la vie.
De kanske har rökt på ihop?Fast husspindlarna kommer ju inte i grupper?
Var på väg att trycka gilla men eftersom jag inte gillar dom alls såKnappast rymt från huset, jag funderade på att slänga ut den när jag upptäckte att den försvunnit men det ska bli så dåligt väder så jag tyckte samtidigt synd om den. Här finns nyvakna flugor, är varmt och torrt och håller den sig bara undan så jag slipper se den så kan vi samexistera.
Alltså honorna finns året runt inomhus och kan bli upp till 7,5 cm! https://skillingaryd.nu/natur/motet-del-49-storre-husspindel/
Sitter och väntar och ångesten stiger. Gick dessutom vilse vilket jag gör i ännu högre grad när jag är stressad.
Mamma har grävt fram sin gamla symaskin från källaren och ska lämna in den på service, och sen ska jag få den. Så nu har jag en massa idéer om vad jag ska sy. Samtidigt som jag målar mer än någonsin just nu och maken har utmanat mig trots att jag vill ge upp med jämna mellanrum.
Så, nu funderar jag på att göra en ateljé på vår översta våning! Vi har 36 kvm som just nu används som förråd. Men det är en väldigt fin inredd vind med stora fönster och träbalkar i taket. Tänk, vad drömmigt att få ha sin egen ateljé!