Jag kan tyvärr inte lägga saker i min BH. Får stora sårTa bara med dig kortet då. Lägg den i BH:n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan tyvärr inte lägga saker i min BH. Får stora sårTa bara med dig kortet då. Lägg den i BH:n.
Jag kan tyvärr inte lägga saker i min BH. Får stora sår
Jag kan tyvärr inte lägga saker i min BH. Får stora sår
Om du slår in det i t ex toalettpapper?Jag kan tyvärr inte lägga saker i min BH. Får stora sår
Ingen ficka på byxorna? Väska? Hur får du med dig mobilen?Jag kan tyvärr inte lägga saker i min BH. Får stora sår
Behöver inget fingeravtryck för att fixa betalningen med mobil, kan lika gärna använda lösenkod. Går rekordsnabbt att fixa så bara göra direkt. Eller åk Uber eller liknande…? Men får du med mobil, borde du väl få med kort. Går ju att bara ta med kort (och inte mobil..) om du bara vill ha med en grej..var har du nycklar?Har inte fixat så jag kan göra det än med mobilen (har typ obefintliga fingeravtryck så det blir svårt - men har läst att det på något sätt ska gå även utan fingeravtryck)
Det står lite kryptiskt på en av taxibolagen att "du kan betala med en mobilapp som betalsätt"... men vilken betalapp?!
så skjuts det väldigt lite automatkarbin på mitt civila jobb.
Ingen ficka på byxorna? Väska? Hur får du med dig mobilen?
Lutar lite åt att jag bygger någon form av ficka av papper så jag kan tejpa fast kort och nycklar på mobilen på något vänster.Behöver inget fingeravtryck för att fixa betalningen med mobil, kan lika gärna använda lösenkod. Går rekordsnabbt att fixa så bara göra direkt. Eller åk Uber eller liknande…? Men får du med mobil, borde du väl få med kort. Går ju att bara ta med kort (och inte mobil..) om du bara vill ha med en grej..var har du nycklar?
Du kan inte be ridläraren ta hand om sakerna?Lutar lite åt att jag bygger någon form av ficka av papper så jag kan tejpa fast kort och nycklar på mobilen på något vänster.
Jag har fickor på ridbyxorna. Men är rejält nojig kring att nycklar och kort ramlar ur på något vänster
Blir ju lite jobbigt om jag blir av med sl kort, kreditkort och hemnycklar och står där i skogen kl 22 på natten Annars brukar jag bara lämna nycklar i bilen.
Men har du ingen jacka på dig när du rider? Brukar ju vara rätt kyligt i ridhus! Det finns inga låsbara skåp heller? Vad gör andra människor med sina prylar ?Lutar lite åt att jag bygger någon form av ficka av papper så jag kan tejpa fast kort och nycklar på mobilen på något vänster.
Jag har fickor på ridbyxorna. Men är rejält nojig kring att nycklar och kort ramlar ur på något vänster
Blir ju lite jobbigt om jag blir av med sl kort, kreditkort och hemnycklar och står där i skogen kl 22 på natten Annars brukar jag bara lämna nycklar i bilen.
Vaddå "ni två" - jag ser en Buke-träff segla upp
jag vill också!
Jaaa! Jag måste bara fixa ett pass. Visst borde vi kunna få ett bra pris på flygbiljetter om vi blir många?!
Läser ikapp efter att ha varit offline hela helgen och konstaterar attJa en buke träff!
Men har du ingen jacka på dig när du rider? Brukar ju vara rätt kyligt i ridhus! Det finns inga låsbara skåp heller? Vad gör andra människor med sina prylar ?