Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@pepp - hohoooJag tänkte åka till gymmet men behöver pepp imorgon är inte öppet så länge så hade varit bäst att göra det idag men idag känns det tuuuuungt
Jag tänkte åka till gymmet men behöver pepp imorgon är inte öppet så länge så hade varit bäst att göra det idag men idag känns det tuuuuungt
Te? går det?När man frågar grannen o får ”ja”, jag kan odla på grannen spätt med!
Nu är ju frågan… vad odlar jag? Lär tänkas på.
Eller så tackar hon bara för maten !Megara fick middag och började i vanlig ordning jama efteråt. Att hon har blivit dement och blir rädd är inte så troligt eftersom hon kommer travande och sätter sig och jamar åt mig. Tror inte att hon har ont i tänderna. De kollades senast för två veckor sedan och innan dess opererades hon i munnen i oktober 2023. Jag tror inte att hon får ont i magen av maten.
Återstår @Mia_R teori att hon vill ha mer mat vilket jag nog håller för troligt eftersom om hon får mer mat (det får hon inte) så slutar hon att jama.
Eller så tackar hon bara för maten !
Hemma igen nu, tack för peppen (alla )Pepp till undsättning, ta dig iväg, tänk vad skönt det kommer kännas efteråt