Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du säljer i helt rätt tidFörsöker fokusera på att göra en lista över vad jag behöver göra inför visning av huset. Mäklaren ringde och bokade in en visning redan på torsdag nästa vecka!
Officiell visning är veckan efter så det blir lite stressigare än jag tänkt.
Jag är superglad att någon vill komma och titta
Hmm, varken Slovakien - Polen eller Schweiz - GB lockar. Vilken ska jag kolla på? Slovakien kommer ha världens drag så kanske ett skäl att ha den på i bakgrunden.
@LadyCovergirl vad föreslår du?
Det hände mig också en gång. Men jag hade faktiskt inte en tanke på att mejla företaget. Jag tänker att ett pyttelitet hål i plasten kan uppstå lite precis när som helst, t.ex. under transport till affären eller till och med på väg hem till mig!Gick dagens PW på morgonen inklusive hämtade den servade bilen. Sen har jag fixat en del hemma inklusive sanerat kyllådan där kycklingförpackningen läckt. Fick slänga en hel del så ska mejla aktuellt företag om detta. Tycker definitivt att påsen ska hålla tätt!
Om en stund ska jag fixa lunch och sen vänta på att dottern kommer hem från skolan.
Du får rapportera om någon politiker säger något heldumt, vore bra att vetaSitter på Handelshögskolan i stan och känner mig bortkommen. Än är det bara jag som är publik som dykt upp för debatten.
Det var bara Hanna Gedin och Isabella Lövin där, så inget dumt blev sagt.Du får rapportera om någon politiker säger något heldumt, vore bra att veta