athena_arabians
Trådstartare
Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå och lägg dig så vilar du iaf.Funderar på en tidig kväll. Sov uselt i natt. Är trött men inte sömnig.
Jag läste ikapp förra tråden, såg att @Tranan skrev att du skulle odla te. No shit liksom2000 inlägg går rätt fort.
Illa upp..av vad?Hoppas att du inte tog illa upp @Squie
Haha, jag planerar redan inför den eventuella kläckningen nästa vecka. Har förvarnat arbetsgivaren och tänker sätta upp min petcam framför kläckaren så att jag får larm på telefonen om något händer när jag inte är hemma.Det hörs pip från äggen i äggkläckaren!
Hur ska jag nu kunna jobba imorgon liksom?
Druckit te, stickat och genomlidit udda tv-program ikväll. Har diffus magsmärta, liksom högt upp i magen. Oklart varför. Förhoppningsvis är det borta när jag vaknar imorgon.
I förra tråden föreslog jag att du skulle odla teIlla upp..av vad?
Jag känner dock inte igen att jag ska odla te.
Rimligt ändå! Självklart borde jag ha skaffar något form av kamera. Att jag inte tänkt på det?Haha, jag planerar redan inför den eventuella kläckningen nästa vecka. Har förvarnat arbetsgivaren och tänker sätta upp min petcam framför kläckaren så att jag får larm på telefonen om något händer när jag inte är hemma.
Ah. Ja det gjorde du. Men nja, hoppar det.I förra tråden föreslog jag att du skulle odla te
Nästa gång! Den har ju rörelsesensor, så om jag stoppat inkubatorns rotation kommer jag få larm på telefonen när någonting rör på sig.Rimligt ändå! Självklart borde jag ha skaffar något form av kamera. Att jag inte tänkt på det?