Nä. Jag fixade kaffe och känner mig förvånansvärt utvilad.Ljuger du nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Jag fixade kaffe och känner mig förvånansvärt utvilad.Ljuger du nu?
Blev shortsen och en tunika som är något längre än shortsen. Ser... Intressant utNågot svalt och ej åtsittande röstar jag på
Jag tänker inte byta känna det bättre nu?Varför byter ni profilbilder?
Jag tänker inte byta känna det bättre nu?
Hmpf..Allt.
Tack för idén.Jag gillar din nya profilbild, den är så du!
Varför byter ni profilbilder?
Nä det finns ingen anledning att skaffa sig problem.@Angua Vilken jobbig situation. Önskar jag hade något bra råd att ge dig.
Själv sitter man i kvalet... Fått erbjudaned om en hund, 3-årig Parson Jack russelhane. Lite av min drömhund men och det är ett stort men. Fruktansvärt understimulerad, vaktig och börjat nafsa. 90% beror på understimulans men jag vet inte.... Klarar jag av arbetet med en sådan hund? Har ju tingat en valp som kommer i höst. Vill jag ta mig an denna? Bah! Hatar sånt här.
Nä det finns ingen anledning att skaffa sig problem.
Jag har paus i gräsklippningen. Jag insåg ju medan jag drack morgonkaffet idag att jag behövde sätta fart med saker så jag kan åka bort sedan med gott samvete. Förhoppningsvis får jag i ordning på mitt bevattningssystem också innan dagen är slut.
Sen kom en av de söta grannarna förbi och lämnade tillbaka kakformen som medföljde hem till dem då jag gav bort en av de bortglömda tårtorna till dem. Tårtorna skulle ju ha följt med till buketräffen men hjärnan var visst inte inkopplad så de blev kvar hemma. Det är guld att ha sådana grannar som kan rycka in och rädda maten . Nu kommer de få plocka jordgubbar hos mig också medan jag är borta och så får jag assistens med bevattningen.
Pausen är över. Nu ska jag klippa klart.
Det beror väll på vad för tårta, jag rekommenderar smörgås- eller silltårta till lunchDet var ju inte så att vi gick nöd på tårta direkt... Attans va goda fyllningarna var @Klara. Sen kanske inte tårta till lunch är att rekommendera. Fast det var gott.