Fast dina argument luktar lite som "jag har alltid sagt negerboll"ja samma ägare i snart 23, de 2 sista åren av en annan ägare, också invandrare
Det är inte mer ok för att du sagt det länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast dina argument luktar lite som "jag har alltid sagt negerboll"ja samma ägare i snart 23, de 2 sista åren av en annan ägare, också invandrare
Känner mig lite dum men var helt säker på att butiken hette Turken och inget annat när du dessutom skriver med stor bokstav. Annars hade jag reagerat på namnet tidigare.ja samma ägare i snart 23, de 2 sista åren av en annan ägare, också invandrare
tror att nya ägaren kommer ifrån SyrienKänner mig lite dum men var helt säker på att butiken hette Turken och inget annat när du dessutom skriver med stor bokstav. Annars hade jag reagerat på namnet tidigare.
Alla invandrare kommer dessutom inte enbart från Turkiet så kanske ”Ryssen” eller annan nationalitet beroende på vem som driver butiken
Då är det ännu mer ologiskt med ”Turken”. Kan vi ju lika gärna fortsätta kalla Skåne för Danmark och Finland för Sverigetror att nya ägaren kommer ifrån Syrien
Så kan det mycket väl vara, men jag misstänker att fallet inte är så.Det är en kiosk som heter Turken? Eller? Annars fattar jag ingenting
Rimligt..Därför jag har kallat den för turken i alla 25 år jag har bott här
Verkligen!Det är ju gammal förortsslang för invandrare så jag antar att butiken drivs av en sådan. Men det låter skapligt mossigt att fortfarande använda det.
Därför jag har kallat den för turken i alla 25 år jag har bott här
Vad coolt! Det är ju som en liten lägenhet. Jag har bara varit i hästlastbilar i den strl. Då går ju en hel del yta bort till hästarna. Den där förstår jag att man kan bo i!Okay ... Da har jag bade matt och tagit bilder pa husbilen. Den ar 60 kvadratmeter Jag matte tva ganger nar jag ju hort fran @tornblomma att hennes lagenhet da ar mindre ... minus loftet, eller sa. Men det blir alltsa 60 kvadrat.
Det finns alltsa gardiner att dra for vindrutan, men jag ville ha ljuset. I allafall tills ikvall nar jag tander lyset.
Har ar sovrummet med en "queen size" sang. Jag stod vid dorren.
Har stod jag mellan forar och passagerar stolen
Nar de extra bankskivorna ar utdragna
Fran sovrummet ut mot "foren". Har ser man ocksa hur toaletten (dorr till vanster) och dusch och handfat ligger. Det finns en skjutdorr innan man gar ut i "kok/vardagsrum" sa man kan stanga om sig om man vill.
Dusch kabinen som nagon fragade efter.
[/URL]
Ok. Kiosken får det bli dåKan du inte försöka skriva kiosken istället? Det låter så mycket trevligare.
Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Sedan efter jobbet ska jag förbi kiosken och hämta ut paket om han har öppet då...