DarkInNight
Trådstartare
Idag köpte jag inte de fina schabraken på rea som jag lade i den digitala kundkorgen.
Någon mer som lyckats hejda köpsuget idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar, bra gjortOstbågar som jag varit sugen på länge nu köpte jag inte!
Tack! Jag suckade högt när jag gick därifrån faktiskt!Jäklar, bra gjort
Idag köpte jag inte de fina schabraken på rea som jag lade i den digitala kundkorgen.
Kan fixa en,det är en sommarupplaga av det vinet,vittHelt ot, men har du någon bättre bild på vinflaskan?
Jag gjorde egen yoghurt en vända. Barnen äter Arlas Mild Grekisk, så jag tog lite sån och blandade med pastöriserad mjölk från grannbonden, och värmde etc. Det blev yoghurt med smakade ju inte som den vanliga, så blev dissad ändå. Den grekiska är 6%-ig, så jag kanske borde haft i en del grädde också.Jag har inte köpt en veckas yoghurtkonsumtion till min min sambo utan bara ett paket och istället tre liter mjölk. Ska prova göra egen sparar väl hela 6-7 kr per paket men fungerar det så är det ju väldigt enkelt
Min smakar än så länge precis som den köpta men mesigare så jag lämnar den framme några timmar till tills den smakar som vi villJag gjorde egen yoghurt en vända. Barnen äter Arlas Mild Grekisk, så jag tog lite sån och blandade med pastöriserad mjölk från grannbonden, och värmde etc. Det blev yoghurt med smakade ju inte som den vanliga, så blev dissad ändå. Den grekiska är 6%-ig, så jag kanske borde haft i en del grädde också.