R
Raderad medlem 68338
Skulle din chef misstänka rosé direkt ur kran? Nej du har ju stil och är fin i kanten så kristallglas & linneservett ska det ju vara
Hen svarade nu: "men fan va gött ändå, skål fan"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle din chef misstänka rosé direkt ur kran? Nej du har ju stil och är fin i kanten så kristallglas & linneservett ska det ju vara
En buke fundraiser?Jag vet inte vad jag ska ta vägen med allt
Har en vän i nöd som ÄNTLIGEN lämnat sin man som misshandlat henne under en längre tid och som kom till mig med hjärtat i handen denna eftermiddag.
Jag har fått in henne hos en kvinnojour som kostar 300:-/natt.
Kvinnan har inga pengar och nu menar jag INGA och hon kommer antagligen inte få något bidrag från kommunen.
Då jag av olika skäl inte kan ha henne boendes hemma hos mig (trots att det faktiskt lutar åt det nu) har jag sagt att jag betalar detta ett par dagar.
Tyvärr finns ingen lösning inom räckhåll och jag är en liten småföretagare med ytterst begränsade tillgångar och dessutom har jag just investerat i en ny häst.
Funderar på om jag precis som hon ska börja panta burkar för att få styra upp detta.
Det är så illa att jag fasen måste gråta en skvätt.
Känns väldig fel, ja, men tyvärr är det nog den bittra sanningen då hon tillhör den kategorin människor som troligen värderas lägst i europa eller t.o.m världen.En buke fundraiser?
Känns ju fel att någon som lämnar ett våldsamt förhållande inte ska kunna tas omhand av samhället?
Alltså DET DÄR ska du få äta upp på buketräffen.Hahahahhahahaha alltså jag orkar inte
Börjar tro att män generellt sett är efterblivna
Först och främst...stor kram och eloge till digJag vet inte vad jag ska ta vägen med allt
Har en vän i nöd som ÄNTLIGEN lämnat sin man som misshandlat henne under en längre tid och som kom till mig med hjärtat i handen denna eftermiddag.
Jag har fått in henne hos en kvinnojour som kostar 300:-/natt.
Kvinnan har inga pengar och nu menar jag INGA och hon kommer antagligen inte få något bidrag från kommunen.
Då jag av olika skäl inte kan ha henne boendes hemma hos mig (trots att det faktiskt lutar åt det nu) har jag sagt att jag betalar detta ett par dagar.
Tyvärr finns ingen lösning inom räckhåll och jag är en liten småföretagare med ytterst begränsade tillgångar och dessutom har jag just investerat i en ny häst.
Funderar på om jag precis som hon ska börja panta burkar för att få styra upp detta.
Det är så illa att jag fasen måste gråta en skvätt.
Fan, ska vi aldrig få va i fred NÅNSTANS?I övrigt är jag en smula stolt över att jag verkar ha kickat igång en liberal manifestation mot nazisterna som ska demonstrera i Borlänge 1 maj.
heartFörst och främst...stor kram och eloge till dig
Om jag inte minns fel har du nämnt henne tidigare?
Bra att hon har lämnat sin man, håller tummarna för att det fortsätter så!
Jag kan inte bidra med några pengar för jag har inga alls själv men om jag kan hjälpa till på nåt vis så tveka inte att fråga. Skicka pm om du inte vill skriva här.
Tror jag förstår.Känns väldig fel, ja, men tyvärr är det nog den bittra sanningen då hon tillhör den kategorin människor som troligen värderas lägst i europa eller t.o.m världen.
Inser också att jag borde försöka ta tag i någon form av insamling men har varken kunskaper eller kapacitet till detta då jag är på gränsen av vad jag klarar av just nu och dessutom inte ens har Facebook där de flesta stordåd verkar ske
Tack!Tror jag förstår.
Folk med fb finns ju Får sova och se om det går att komma på något vettigt i morgon.
Tack för tips! Ska be nån med Fb om hjälp att kika!@ASKAPLASKA Det finns en FB grupp som heter What do you need help with today buddy där det verkar finnas många engagerade och kuninga människor som vet vart man kan vända sig och kan hjälpa till med lösningar. Prova att fråga om hjälp där, situationen känns väldigt trist och det behövs ju någon mer varaktig lösning än att betala 300 kr om dagen.
Kolla en grupp som heter pappavarför på fb och de har en vanlig webbsida medTack för tips! Ska be nån med Fb om hjälp att kika!