Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Västkusten levererarWooohooo, något positivt. Här är det sol också, ska ut lite senare och njuta av den härliga vårluften.
Oooh, västkusten är ju BÄSTkusten!Västkusten levererar
Här också!!Solen skiner även idag, underbart.
Jag ska bara äta och kanske diska, sen blir det ner till stallet och rida i det underbara vädret. Nu borde temperaturen kommit upp sig också.Här också!!
Lite kaffe nu, sen blir det utomhus hela dagen
Min femtonåriga katt har varit i slagsmål. Eller, jag såg hur hon gav upp och la sig på rygg när den andra katten hoppade på henne resultatet blev ett ytligt punktsår på magen som blöder med ljust blod och en katt som stresskräks nu har hon iaf gått och lagt sig på gästsängen i lugn och ro. Hoppas hon kan låta bli att slicka på såret också!
Det positiva i det hela va att hon insåg att något var knas så hon kom när hag kallade på henne
Hon är ganska ynklig just nu såret har iaf slutat blöda nu vad jag kunde se. Det var något gult gegg i istället. Ska ta hjälp av mamma och tvätta det senare. Är glad att katten har vett att ligga och vila nu iallafall!Stackars kisse
Hon är ganska ynklig just nu såret har iaf slutat blöda nu vad jag kunde se. Det var något gult gegg i istället. Ska ta hjälp av mamma och tvätta det senare. Är glad att katten har vett att ligga och vila nu iallafall!
heartJag hatar mina självskadetankar. Som tur är sitter jag på en buss. Kan typ hantera det när jag riskerar att skada andra samtidigt.