Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ainasoja skrev:Det är inte 15 h i alla kommuner, här i Västerås är det 25 timmar och det är där jag inte fick ihop det alls. Jag tycker att 25 timmar är nästintill heltid och det vart då snurrigt
Vildvittra skrev:Det är just nu ganska många barn på vårt dagis tyvärr och jag frågade hur det funkar när det finns flera 15 timmars-barn och då är det tydligen så att de slänger in flera 15-timmars barn så att de tillsammans fyller upp en dagisplats. På pappret låter ju det ok men i verkligheten kan det betyda att alla 15-timmars är där samtidigt och då blir det ju många fler barn än bara en plats s a s.
ainasoja skrev:Nu vet jag inte hur det fungerar i andra kommuner men i en grannkommun får 15 timmarsbarnen bara gå mellan 8-11 varje dag, rent idiotiska tider!
ainasoja skrev:Nu vet jag inte hur det fungerar i andra kommuner men i en grannkommun får 15 timmarsbarnen bara gå mellan 8-11 varje dag, rent idiotiska tider!
Grim skrev:.
Dom har lyckats lägga tiderna för 15 timmars barnen så att det inte passar med något annat för föräldrarna.