_FiA_
Trådstartare
Tänkte höra här om någon vet vad det kanske kan vara för fel. jag har den senaste veckan först fått mest ont i långfingret på högerhanden, tänkte inte så mycket på det. Men det har inte blivit bättre utan jag har nu ont i både långfinger pekfinger å ringfingret. Det känns som att smärtan främst kommer från när man böjer fingrarna. Jag har nu idag även känt att jag har ont i vänster hand också. Inte lika mycket men lite. Dem känns svaga, trötta och känns nu ikväll lite bortdomnade/sockerdricka. Jag har ganska nyligen börjat på ett nytt jobb där det är mycket sortering av brev, och mycket gripa tag i saker med händerna. Kan det vara överansträngning? Reumatiskt? Kan reumatisk värk komma så plötsligt? Min mamma hade lite reumatiskt som barn men som växte bort. Sitter och skrämmer upp mig själv här... skulle behöva lite lugnande ord.Det har varit så pass illa idag att jag haft lite svårt att utför mitt jobb. Hur länge ska man avvakta innan man behöver söka vårdcentral? Jag har väl varit igång ganska mycket dem här veckorna och har ridit och tränat en del, och jag känner ju att jag har träningsvärk i armar och sånt.