Våldsam styvfar fick böter

Sv: Våldsam styvfar fick böter

Så för att styvfaren inte har respekt i huset, vilket är hans eget fel, så mildras domen.
Idioter!
 
Sv: Våldsam styvfar fick böter

:eek: :eek:

Det är ju som i vissa länder där fadern blir utan straff om han mördat sin dotter på grund av heder :smirk: Inte riktigt lika allvarligt kanske, men samma tankegång.
 
Sv: Våldsam styvfar fick böter

Urs!:o att mamman inte har något att säga...
 
Sv: Våldsam styvfar fick böter

Ja det där var väl en riktig beta, nu har han väl lärt sig vad han kan och inte kan göra med 12-åringen... *ilsken ironi*

:mad:
 
Sv: Våldsam styvfar fick böter

Med tanke på hur han uppträdde senare, var han säkert ingen ängel i första bråket heller. Jag hade resonerat som 12-åringen å vägrat äta med idioten! Stackars liten att behöva bo ihop med honom!
Å så får karlsloken vatten på sin kran, sanslöst!
Kan meddela att hade han behandlat min 13-åring på det sättet, så hade det nog varit jag som blivit polisanmäld.
 
Senast ändrad:
Sv: Våldsam styvfar fick böter

Så han får lägre straff för att hon var provocerande :eek::mad:, hon använde inget våld utan pratade bara. Om det är provocerande att säga vad det beskriver i artikeln så vet jag ingen människa som inte kunde "förtjäna" att bli misshandlad när h*n blir arg. :mad:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) En 18-årig kvinna fick för sig att rida på en häst i Skellefteå i smyg. Men tjuvritten upptäcktes och nu döms hon till 1 200...
Svar
9
· Visningar
2 106
Senast: Heulwen
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) Det händer inte ofta att Örjan Kihlström drar på sig böter, men igår på Solvalla fick han...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (HN) Läxläsning och hästar. Badutflykter och spökkvällar. Med en fritidsledare på plats satsar Varbergs ridskola på att göra stallet...
Svar
0
· Visningar
641
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (HN) Veterinärstation i Halmstad anmäler en olycka i Kungsbacka till Arbetsmiljöverket...
Svar
0
· Visningar
726
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp