Bukefalos 28 år!

Varför spricker vans?

Livia

Trådstartare
Är det någon som vet varför typ alla band spricker (de med snörning) efter två användningar typ? Kan man göra något för att de inte ska spricka?
 
Är det någon som vet varför typ alla band spricker (de med snörning) efter två användningar typ? Kan man göra något för att de inte ska spricka?
Vad menar du spricker? Jag har låga vans med snörning, haft i några år och de har inte spruckit, dock lite avskavt vid kanten vid hälen.
 
Jag förstår inte riktigt hur du menar men jag har haft många par låga Vans och har aldrig haft problem med några sprickor?

Däremot brukar de komma med taggtråd och rakblad baktill runt hälsenan :meh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Modest
·
Fordon Vi kikar lite på husvagnar. Som förstagångsköpare så har vi många funderingar. Vi söker i prisklass som gör att vi hamnar på vagnar...
2
Svar
31
· Visningar
1 785
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 656
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp