Bukefalos 28 år!

Vet inte om man får nämna det här... (CDI i Drammen)

C

cissiny

Men jag är väldigt impad av Rose Mathisen och hennes ridning... Och hästar :D. Hittade precis dagens resultat, Int II. Rose var 3a med Goldstein och 4a med Bourbon :D. Imorgon är det GP och på lördag GP kür (då antar jag att bara Goldstein startar - vi har iaf bara gjort en kür? :)). Spännande, håller verkligen tummarna för Rose och hoppas att Goldstein inte blir för livad :D

Mvh Cissi
 
åååå så kul för henne! Min bästa kompis är där med henne, skulle också vilja vara där!!!!
 
Jo, verkligen jättekul! :D Och jag blir inte förvånad om det går ännu bättre i GP och inte minst GP kür... :D
Skulle också vilja vara där! :D

Din kompis, kan det vara Ada? Vet ju inte om hon är just där, men att hon är i Norge just nu vet jag (ringde innan idag om bilder).

Rose är verkligen supertrevlig och rider väldigt bra. Verkligen glad för att det går så bra! :D :banana: :D

Mvh Cissi
 
Jeg drar til Drammen om få minutter. Kanskje det blir noen bilder? :smirk:
 
Jaaaaaaaa! :D :D :D Ser fram emot rapport! :D Önskar att jag kunde vara där också! :D

Mvh Cissi
 
Ett litet tillägg - här finns start- och resultatlistor! :D
*håller tummarna* :D

Trevlig midsommar! :D

Mvh Cissi
 
Nej det är inte Ada men jag vet vem det är! Hon heter Rebecka och hon tränar för Rose!
Håller också tummarna för henne! :bump: :banana: :bow:
 
Aha vad kul jag har provridit en häst hos hon som har vunnit typ varenda klass om man ska tro den där resultatlistan =)!
 
Jeg fikk tatt noen bilder av Rose og Goldenstein. Været var dessverre litt så som så, så det ble litt vanskelig da hun rei Bourbon. Men skal til Drammen i morgen også jeg, og tenkte å ta bilder. Og da er det også spådd bedre være..

De beste bildene jeg tok fra stevnet finner du her. I det jeg la ut denne linken hadde jeg kun rukket å legge ut bilder fra lillerunden ("Small Tour") hvor ikke Rose startet. Storerunden ("Big Tour") legger jeg ut i samme galleri i løpet av morgendagen. Sannsynligvis på formiddagen. Artikler fra stevnet vil være å finne på Hestemarked.no dersom noen er interesserte.. :smirk:
 
Hun rir helt fantastisk. Begge hestene er veldig fine, men liker kanskje best den hun vant med i lillerunden/Small Tour.
 
Jo, det har ju gått riktigt bra!

Int II - 3a med Goldstein, 4a Bourbon
GP - 2a med Golstein (drygt 1% efter segraren), 5a Bourbon
GP kür - 3a med Goldstein (3 av 5 domare hade henne som 2a; ca 1 % efter segraren). (Bourbon gick inte küren)

Med andra ord, placerad i alla starter :D :banana: :D

Det är väl nåt för klubbens hemsida? :D

Mvh Cissi
 
Hon rider väldigt bra! Kul tyckte jag att få GP-koreografivideon riden på träns - hon rider väl mest på träns hemma tror jag. :D

Jag tror inte att hon red lilla rundan? Däremot var en annan (Norgestationerad) svensk med? :D

Mvh Cissi
 
Tusen takk :)

Blitt litt mer hektisk i dag enn ventet, så ikke rukket å legge ut ennå. Tok bilder i dag også (som også vil bli lagt ut), skal si fra når jeg får lagt ut alt sammen jeg..

Hun finske Mikaela Lindh er helt utrolig. Kanskje en grunn til at hun til nå har vunnet det som er i dressuren i Drammen. Hun starter to hester, i henholdsvis Small Tour og Big Tour. Så hun har benyttet seg av de sjansene hun har hatt til å gjøre det bra. Hun hadde noen småfeil i küren i dag, men det holdt likevel til seier.
 
En foreløpig smakebit. Flere bilder kommer.. Her er Rose Matthisen med Goldstein i gårdsdagen Kür Grand Prix:

236ngp2004-storerunden_lor_rose.jpg
 
Håller med! hon rider verkligen bra! Fräscht och framåt, men ändå mjukt och lugnt på något sätt. Hon verkar alltid ha bra tryck i sina hästar. Hennes sätt att rida är verkligen något man vill eftersträva!
 
Bedre sent enn aldri..

Her har jeg lagt opp mine beste bilder fra Norway Grand Prix i Drammen. Rose er å finne på noen av bildene ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp