R
Raderad medlem 94602
Ja jag gillar när människor, både vänner och partner, vill något. SEn behöver det inte vara ngt stort projekt eller så..men det tråkigaste jag vet är personerna på dejtingsidan som itne har ngt att berätta om sig själva. De säger att "jag är en vanlig kille" har ett vanligt jobb, gör inget speciellt på fritiden, har inga speciella drömmar eller ställen jag vill besöka"
Får jag sådana svar orkar jag inte fortsätta. Folk behöver ha någon vilja, passion eller intressen. Sen vet jag ju av erfarenhet att det finns risk till krock eftersom den personen kanske tycker det är jobbigt när jag inte är hemma utan vill hålla på med intressen.
Håller med.
Är så himla svårt att hitta något intressant att börja knyta en kontakt på när man inte vet ett smack om personen.
Tycker det är lika trist när de inte har någonting som talar om vad de söker heller. Jag orkar då inte sitta och skriva till massvis för att bara få reda på att man är helt fel för varandra. Så himla svårt kan det ju inte vara att stolpa ner lite om vad man finner är intressant och viktigt.
Annars kan ju alla lika gärna spola all info helt och hållet och bara skriva kön. Enligt en del ska ju varken bild, ålder, logistik, intressen eller grundvärderingar spela någon roll verkar det som.
Blir ju lite som att blunda, peka och boka dejt......