Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon som vet något tillskott som är bra för hunden? Speciellt för pälsen, har hört att ägg ska vara bra att ge för pälsen? :)
Svar
12
· Visningar
1 358
Senast: Flamsan
·
K
Hundhälsa min granne har en hund som har börjat få stora mörka fläckar i huden runt jumsken och under magen. det klias inte och hon verkar inte ha...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Måste först berätta bakgrunden jag har tre egna hundar och är dagmatte till min mammas valp. För några veckor sedan var jag på en...
Svar
5
· Visningar
3 395
Senast: Harvester
·
Hundhälsa För ca 3 veckor sen kastrerades min 3-åriga schäfer/collie korsning. I augusti fick han en "kastreringsspruta". Vet. varnade mig om att...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Rotterö
·
A
Hundhälsa Vi har sånt problem med tandborstningen på vår hund. Vi har tagit en paus under tiden hon tappat valptänderna, men har nu försökt börja...
2
Svar
20
· Visningar
2 989
Senast: Fodong
·
H
Hundhälsa Har en lite jobbig fråga:cry:. Hur vet man att det är dax att avliva sin gamla hund?? Vi har en gammal dalmatiner på 13½ år. Han är...
Svar
14
· Visningar
7 817
Senast: Aliide
·
S
Hundhälsa Min lilla dp på 6 mån har inte bajsat på snart 2 dygn! Hon har ätit normalt, fått motion som vanligt, men har inte bajsat. Hon va lös...
2 3
Svar
43
· Visningar
22 707
Senast: dpmatte
·
T
Hundhälsa Var till veterinären med min hund idag på morgonen. Han började harkla och hosta i tisdag vilket blev bättre men han har fortsatt att...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Använder flitigt bot på både mig och hästarna, och funderar nu på å köpa ett täcke till min hund. I förebyggande syfte! Funderar även...
Svar
7
· Visningar
2 034
Senast: Kalinsi
·
Hundhälsa Min långhåriga tax har en urin som luktar väldigt fränt. Ibland luktar han själv urin och om jag går till hasn kisstoalett på tomten så...
Svar
10
· Visningar
15 042
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hejsan, Behöver hjälp ,ed tips på lite hjärngympe-aktiviering av min hund som fått kennelhosta och som endast får gå på kiss och bajs...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: marytwice
·
C
Hundhälsa Just nu behandlas min hund tonsillit (halsfluss) + noskvalster. Hans halsmandlar är röda, svullna och irriterande, men veterinären...
Svar
3
· Visningar
3 719
Senast: C_J
·
H
Hundhälsa Jag har en schäfer/flat cotaed retriever. Hon är två år nu i februari. Har haft öronskabb för ett bra tag sen men inget nu. Har...
Svar
18
· Visningar
5 748
Senast: Katur
·
Hundhälsa nåt är fel med en av mina hundar :( han har varit jättekonstig hela dagen och i går kväll och skakade och har vart mer eller mindre...
Svar
11
· Visningar
13 173
Senast: pimy
·
Hundhälsa min hund fick för ca 3 veckor sedan problem med klåda bakom armbågar, runt halsen och på magen, kontaktade veterinär som till att börja...
Svar
12
· Visningar
1 523
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Finns det nått som heter nos kvalster som hundar och katter kan drabbas av? min hund brukar nysa på kommando av sig själv. men nu har...
Svar
13
· Visningar
1 928
Senast: MinIan
·
Hundhälsa När man har kastrerat en hanhund. Vilka sjukdomar kan hunden ej drabbas av? Skrev till mitt försäkringsbolag om att nu har jag...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: MaRomer
·
Hundhälsa Som en del vet så blev min "lille" hund opererad igår. De kastrerade honom och tog även bort sporrarna på bakbenen. Igår var han...
2
Svar
23
· Visningar
3 416
Senast: MaRomer
·
M
Hundhälsa Var ute med föräldrarnas Vorsteh hane på 8 år igår. Han skvätte en hel del (vilka hanar gör inte det säg) Urinet såg normalt ut...
Svar
2
· Visningar
3 295
Senast: dpmatte
·
J
Hundhälsa Hejsan! Igår hände det en olycka med min 15 veckor gamla chihuahua valp. vi håller på att få renoverat här hemma och allt står huller...
Svar
18
· Visningar
17 435
Senast: Ellafant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp