Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Trav har en tvååring som är bakskygg. Någon som har tipps om hur jag kan göra. Går att ha vagn på honom men han hoppar som en känguru om jag...
Svar
8
· Visningar
1 329
Senast: Rikkan
·
B
Trav Vad tycker ni där ute i vårt av långa land om skrittmaskiner :confused: De används mer & mer bla av travtränare.Jag tyckerinte om att...
Svar
17
· Visningar
3 276
Senast: martha
·
Trav i programmet på granden här : http://www.atg.se/HastDetaljServlet?view=resultat&hastnyckel=200639 står det rd i hans stater.. vad...
Svar
3
· Visningar
1 540
Senast: ghost
·
K
Trav Hej! Min ena häst lägger sig väldigt mycket i käken på upploppet och därför har hon kort käk. På vilket sätt påverkar det hästen? Hon...
Svar
2
· Visningar
1 753
Senast: cliria
·
B
Trav Vårt shettisföl ska nu registreras. Kan ni "experter":D tala om om jag har fattat det rätt? Den ska först registreras i SPAR, genom...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: ameo
·
Trav Kvaltiden för en ostartad shettis är ju 3:55 (eller var det 3:50), men hur funkar det med kvaltiden för en redan startad ponny? Jenny
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: lila
·
D
Trav Hej på er! Fanns en tråd tidigare, men skapar en ny eftersom jag inte orkar leta på den gamla :-) Min lilla donna e: Treasure Ås har...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Dizan
·
Trav Är det någon som vet var man kan köpa en tryckvagn till ponny. Inte alltför dyrt. Finns det några bra sidor på internet?
Svar
2
· Visningar
1 874
Senast: igbest
·
K
Trav Hej jag har lite frågor om vad det är för skillnad på de olika varianter av vagnar, och vad en trycksele har för funktion E lite dålig...
Svar
3
· Visningar
1 505
Senast: igbest
·
Trav \"vaggar\" i travsulkyn? Ja, jag vet inte vad det heter, men det ser ut så iallafall :) Jag har precis suttit och kollat på trav på...
Svar
5
· Visningar
1 467
Senast: martha
·
Trav Uppbyggnad av bog & framdel? Hur ska jag bära mig åt för att bygga upp framdelen/bogen på "mitt" russ. Hon går som om hon går på lina...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: anhe
·
Trav Idag har jag kört min egen uppfödda, egen inkörda shettisdam med vagn för fösrta gången! :banana: :banana: Hon var JÄTTE duktig...
Svar
10
· Visningar
1 238
Trav hej vill ni berätta allt om tryckvagnar? vilken sele har travet då? inte den tunna bröstan hoppas jag, skulle kanske behöva loksele? (o...
Svar
3
· Visningar
2 146
Trav ...när ,man kör häst i västerbotten? /jenny
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: igbest
·
B
Trav vard-ML-1559476-ML-
Svar
0
· Visningar
1 149
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Trav Ska köra min lilla travar kille i kväll och har lånat alla prylar jag behöver, trots att ajg kört förut har jag fått hjärnslaäpp :o :o...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: Tomaten
·
T
Trav ska man göra om amn köpt sig en rockard, hur får man hem den, vilket är bästa sättet att transpoertera den?
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: lila
·
Trav Finns det nån gräns för hur många bokstäver ett stallnamn får innehålla?
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: linzan
·
L
Trav :eek: hehe han som är så lugn!! de måste va de där b vitaminen lr va de är för så fort man kör han o man släpper lite på tömmen ! hehe...
Svar
3
· Visningar
1 683
G
Trav Finns det någon som beställt varor från travex.nu och fått dem? jag beställde för flera veckor sedan, 7 arbetsdagar har man som lev tid...
Svar
6
· Visningar
3 125
Senast: Jet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp